Veronica

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Veronica Johnsson - 14 november 2012 21:08

Av Veronica Johnsson - 14 november 2012 20:26

Jag vet inte var jag har lagt hjärnan men jag verkar aldrig hitta den iallafall. Nämen är helt borta i huvudet, ingen aning om varför. Men så ligger det till iallafall!


Men idag så var det en väldigt seg skoldag, började med UF, sedan var det svenska, näthandel och företagsekonomi. Det roligaste var väl näthandel, då vi gjorde prov i företagsekonomi, det gick nog rätt bra förövrigt! Hoppas på dett högre betyg och jag försökte verkligen skriva så gott jag kunde! Men Näthandel är den roligaste kursen tycker jag, kanske för att jag får högts betyg i den?    Men vi får bugga våra egna hemsidor/webshoppar så det är kul!


Efter skolan så tränade jag hemma med NTC, höll på att dö!! Det var as jobbigt.. sedan tog jag en dusch(haha, logic?), sedan fick jag ett ryck och städade undan i mitt rum och bytte säng kläder. Älskar känslan när allt är nytt och fräscht när man ska lägga sig! ^^


Tog såklart inga bilder heller fast jag sa åt mig själv at jag skulle göra det i morse -.-


Lägger upp en av Lillabloggens(william spetz) videosar, den är ny så har inte sett den själv så hoppas den är bra! ^^




Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards