Veronica

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Veronica Johnsson - 17 november 2012 20:54

     


Nu är detta inte världens bästa bild, men jag såg nyss på en film som heter Something Borrowed, skit bra för övrigt. men det var han till höger med och jag kunde inte sluta tänka på att han ser ut som en äldre Eric saade! Det är inte exakt på pricken, men det är något som påminner om eric saade! 

Av Veronica Johnsson - 17 november 2012 18:12

 

(Haha, gjorde den i paint, sämst kvalité men skitsamma!)

 


Snart vankas det ju jul och nyår, och samma fråga som alltid komemr upp är vad man ska ha på sig? Jag skulle vilja hitta någon snygg klänning som jag kan använda både på jul och nyår men även ha lite till vardags. Jag är en person som aldrig använder klnning, känenr mig jätte konstig i det. Men det kan ju vara så snyggt om man bara hittar rätt! 

 

Vad har ni tänkt er? Några tips? 

 

Av Veronica Johnsson - 17 november 2012 16:01

Gud vad seg jag är idag! Har varit ute och tagit en promenad och kollat på en film. Det är typ det, men ibland är det skönt med sånna dagar! 


Igår såg jag ju på Breaking dawn part 2, den var jätte bra! Den var väldigt väl gjord, förutom några delar, men helheten var väldigt välgjord. Det var ett grymt avslut på en bra film serie! Helt klart värd att se! Var jätte nöjd när jag gick ut från salongen, 2 timmar kändes som 30 minuter! 


 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards