Veronica

Alla inlägg under juli 2011

Av Veronica Johnsson - 31 juli 2011 20:25

Godkväll! Vi sitter fortfarande på en ö, fast inte samma, vi skulle tydligen sova i båten (jippiee! -.-) det är mysigt att sitte på en ö på kvällen men jag gillar inte att sova i båtar, jag vet inte varför, men aja... Det kom iallafall hit några flera, typ kias släkt. Och nu har vi precis ätit och jag är helt propp mätt på både mat och cola! Det börjar bli lite kallt men annars är det jätte härligt att sitta här! :-DHoppas ni har de bra ni också! Skriver mer imorrn!

Av Veronica Johnsson - 31 juli 2011 13:01

Hejsan! Just nu ligger jag, pappa, Kia och Jake ute på en ö som heter häst skon och har det skönt. Det mindre positiva är att solen gick och gömde sig precis när vi kom, fast nu börjar den kika fram igen! :-D snart blir det lunch här också, är fäätt hungrig! Jag skriver mer senare! Efter som att jag skriver från iphånen som för ovanlighetensskull faktiskt har täckning, thats pretty cool! Så kan jag inte lägga in bilder, eller jag har inte kommit på hur man gör... Men hare gött! :-D

Av Veronica Johnsson - 30 juli 2011 19:22

(bilden är tagen under promenaden)


Nu har jag och pappa vart iväg på Brantbrink, jag gick 5.1:an Det gick på 48 minuter och nästa gång ska jag slå det!   Nu väntar grillat kött! Igeen!!  


Hörde en bra låt idag på vägen hem från brantan:

http://open.spotify.com/track/62WFwMkaTpVOBUuDqThFcZ 


Hare bra!




Av Veronica Johnsson - 30 juli 2011 17:45

Jag är inte en sådan som gråter till film eller låtar, det har hänt endast en gång och det var när jag så på "The Last Song" för första gången, fast då grät jag inte direkt men jag hade tårar i ögonen.

Men en låt som berör mig är "What Are Words" - Chris Medina. Dens budskap är helt underbar och låtens handling blir man verkligen berörd av tycker jag!


De som inte har sett videon, GÖR det!:


Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 30 juli 2011 17:32

Hola Amigos! ^^


Jag har ägnat de senaste 2timmarna åt att tjäna pengar genom att tvätta Kias bil, vet inte hur mycket jag får men cash är alltid cash!   

Ikväll så ska jag o pappa åka, förhoppningsvist till brantan, och motionera lite. Han ska springa och jag ska gå.  


Japp det är vad jag ska göra resten av dagen, hoppas att ni får en roliagre lördag än jag...  


(Bild lånad från Google)


Hare bra! 

Av Veronica Johnsson - 30 juli 2011 12:55

Hejsan!


Jag, Kia o pappa var nyss på Willy's och storhandlade till ingmarsö osv. Vi ska åka dit imorgon på morgonen. Jag följde med eftersom att jag ville ha lite godis till både idag och till sjön!   Snart måste jag väl börja packa, vi ska vara där tills på tisdag kväll. Sen åker vi hem och på onsdag till torsdag eller fredag åker vi till Adelsö. På torsdag eller fredag (beroende på väder) åker vi hem sen så är vi hemma en natt se åker vi till muskö. Det är ungefär det som händer för mig den här veckan, lite sådär halv kul... men aja jag kommer att blir brun iallfall!  


Måste börja skriva pckningslista för att antingen kommer jag glömma något eller ta med mig för mycket, haha!

Men jag skriver lite senare!


Så här ser jag ut idag! Jag vet kass bildkvalité men orkade inte ta fram kameran! Så lat e jag.. xD

   Topp och Byxor från H&M! 


Ha en bra lördag!  


   

Av Veronica Johnsson - 29 juli 2011 20:50

Haha, det var en lustig fråga då jag inte brukar tänka på hur jag reagerar när jag ser mig själv i spegeln^^. Men är det riktigt hemskt brukar jag nog tänka "WTF? När lät jag Jedward styla mitt hår?" Eller "jag ser ut som det där små gummi trollen med sig fluffiga hår". Haha, jag vet inte riktigt vad jag ska svara på frågan för jag vet inte, brukar som sagt (eller skrivet ^^) inte tänka på det. Men typ "Hoppas håret inte har fluffat upp sig till ett krull igen". xP 


De här trollen kan jag se ut som ibland! Hahah!   

  


Hare bra!   

Av Veronica Johnsson - 29 juli 2011 20:14

Demi Lovato och Selena Gomez är två artister jag gillar mycket och båda har gjort nya singlar + videos. Det var ett tag sedan de gjorde de och eftersom att jag har följt dem ganska länge så märker jag att båda har förändrats röst och musik mesigt, åt de bättre hållet. Musik videosarna är riktigt bra tycker jag. Här är deras nya singlar:


Demi Lovato - Skyscraper


Selena Gomez - Love You Like A Love Song


Vad tycks?


Hare bra! :)

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards