Veronica

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Veronica Johnsson - 15 juli 2011 19:22

 

Nu har jag precis ätit och tänkte titta på filmen "Knight and day"! Jag har sett den förut och den är as bra tycker jag, eller den är väldigt skön! Tom Cruise är så jäkla bra i den här filmen! Haha! Rekommenderas!


Hare bra!



Av Veronica Johnsson - 15 juli 2011 18:04

Jag har ingentligen inget jag oroar mig för... Så jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva.. Nej, jag kan verkligen inte komma på något... Iallafall inget som jag kan skriva här ;). Men det är väl bra att jag inte oroar mig för något?  


Hare bra!


   Och oroar jag mig för något så sätter jag på Saades musik! Det hjälper alltid för mig!   

Av Veronica Johnsson - 15 juli 2011 12:44

God morgon typ! 


Nej men vaknade för någon timme sedan och efetr frukosten så fick jag värsta ryclet och började städa rummet och nu ska jag ta en promenad ner till centrum, dels för att röra på mig och dels för att jag måste kolla hur mycket pengar jag harv kvar. Det är ganska bra o veta när man ska på bio! :P Men jag har ju inte gjort nåt på typ hela veckan så jag antar att jag gör vadsomhelst just nu för att få göra något! 


Men vi hörs senare!

Jag har fastnat som f*n på den här! Det var as länge sedan jag hörde den sist och nu när jag hörde kom jag ihåg att den är as skön! :P


Hare bra!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards