Veronica

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Veronica Johnsson - 5 juli 2011 20:00

 

1- Jag har aldrig åkt nyckelpigan på Gröna Lund.

2- Jag tycker att Eric Saade är en super bra artist, (därav bakgrunden)

3- Jag har väldigt tråkig humor, skratta åt (nästan) vad somhelst.

4- Jag blir små irriterad väldigt lätt, men det går över ganska snabbt.

5- Jag HATAR dryga människor, och "K bry." är det värsta man kan skriva! 

6 - Jag älskar att läsa böcker om "mystiska varelser".

7 - Jag älskar när det åskar (om man är inomhus!)

8 - Jag har cellskräck.

9 - Jag är vädur.

10 - Jag älskar ananas!

Av Veronica Johnsson - 5 juli 2011 19:12

Dag 1- En bild på mig själv + 10 fakta om mig själv. 

Dag 2- En person jag vill träffa just nu

Dag 3- Min favorit årstid och varför

Dag 4- Mina mål/drömmar/ önskningar

Dag 5- Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu

Dag 6- Typ av killar jag faller för

Dag 7- Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon

Dag 8- En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Dag 9- Bild på mig och min bästavän

Dag 10- En bild på mig idag och vad jag hade på mig

Dag 11- Någonting jag oroar mig för

Dag 12- En bild på ett ställe jag har varit på

Dag 13- Mitt drömbröllop

Dag 14- En bild på mig själv för ett år sedan

Dag 15- Någonting jag ångrar

Dag 16- Innehållet i min väska

Dag 17- En person jag vill byta liv med för en dag - och varför

Dag 18- Vad jag åt idag

Dag 19- En bild på det jag köpte senast

Dag 20- Min favorit film

Dag 21- En bild på mig själv som är tagen utav någon annan

Dag 22- Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln

Dag 23- En låt som får mig att gråta

Dag 24- Mitt favoritprogram - och varför

Dag 25- Min favorithögtid


Tänkte försöka mig på en sånhär lista igen, försökte med en sån för ett tag sedan men glömde bort den hela tiden. Så nu tänkte jag försöka igen! 



                                                                                                                                                                   

Av Veronica Johnsson - 5 juli 2011 15:33

Nu har jag skaffat ny blogg lust och en ny header så nu tänkte jag ta och avsluta bloggpausen!


Vad som har hänt sedan sist är att jag har slutat 9:an och gått på sommarlov, såklart. Jag har hängt med mina kompisar större delen av den här tiden, och nu så har jag  jobbat i en vecka på Team Sportia i Pub och den här veckan så jobbar jag också där och se så återgår jag till mitt vanliga sommarlov. Jag har även kommit in på mitt första handsval (gymnasiet) vilket var NTI gymnasiet med inriktning Handel. Så där hittar ni mig i höst! Är riktigt nöjd med valet!


Det var en snabb sammanfattning av det hela!


// Veronica


  Bild från balen! :P

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards