Veronica

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Veronica Johnsson - 9 juli 2011 21:23

Någonting som gör mig mer självsäker, så att jag vågar saker som inte alls är så farligt igentligen men som är helt nytt för mig! Jag har väldigt dålig självförtroende när det gäller det mesta vilket jag tror att alla mina kompisar vet. Så jag vill ha självförtroende mer än något annat just nu! Det är också av en speciell anledning, som jag inte riktigt kan skriva här! Jag kan ju säga att det handlar om en kille iallafall! ;)


Hare bra!


Av Veronica Johnsson - 9 juli 2011 18:27

Sitter mellan Linnéa och Alexandra i Linnéas soffa just nu!  

De är ganska knasiga och flum. Idag har vi solat en stund sen så gick vi in och svalkade oss med en Jordgubbs isglass, det passade perfekt då eftersom att det var och är så sjuk varmt! Vi är väldigt hungriga och snart ska vi äta grillade hamburgare! Super smaskens!  


Nu ska jag återgå till mina knasiga kompisar!


Hare bra!


   Det får bli en bild på Eric Saade nu, eftersom att han är coolast!     


Av Veronica Johnsson - 9 juli 2011 11:10

Jag har nyss fräschat upp mig med en dusch, fixa håret och borsta tänderna, nu tänkte jag göra lite lunch sen så kommer jag så småningom dra till Linnéa! Vi hade inte tänkt att göra något speciellt, typ chilla bara. Men vi får se vad som händer!


Här är dagens outfit: 

  Linne från H&M, Shorts från Camillas garderob :P.


Uppdaterar senare!


Hare bra!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards