Veronica

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Veronica Johnsson - 16 juli 2011 19:48

 (Empire State Building). Det här är en bild från när jag var i New York 2008, var också i Florida senare! Det är en resa jag ALDRIG glömmer!


USA in my heart! :P


Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 16 juli 2011 17:23

Just nu står två plåtar med choklad muffins i ugnen, tog ut den första nyss. Det stod i receptet att det skulle bli 8-12 st. Det vart 36 st, jag vet inte riktigt hur de räknade där xD


men smakade precis på en muffins och den var suuper god! 


nej nu bränner jag snart muffinsarna! 


Bilder kommer snart!

   Hallon muffinsarna jag bakade för ett tag sedan! :P


Hare bra!


Av Veronica Johnsson - 16 juli 2011 14:22

Nu har jag hittat en till anledning att börja träna! När jag rensar ogräs böjer man ju ryggen och jag får skit ont i ryggen av det! Och jag får typ ont i ryggen av allt annat. Så nu har jag bestämt mig att frånochmed den här veckan ska jag köra styrke träning minst 1 gång i veckan och lite små övningar varje dag! Jag är så jäkla klen så en fluga skulle kunna putta om kull mig.. nej men typ! Jag promenera iof väldigt mycket men det hjälper inte min rygg särskilt mycket. Vet någon någon bra öving för att stärka ryggen? Kom men mycket förslag! Det behövs!


Jag skriver det här så alla kan se det här så jag inte kommer om en vecka och bara nej jag orkante! Nu har jag skrivit löftet i bloggen! haha, flum jag vet!


   Så här biff ska jag bli!     


haha! Hare bra!   

Av Veronica Johnsson - 16 juli 2011 12:05

Vaknade för typ en halvtimme sedan. Åt precis soyghurt och flingor! Nu ska jag smälta maten sen så ska jag ut och rensa ogräs igen, jag får ju 50 spänn i timmen, så man blir lite mer motiverad då! :P


Imorse så bokade mupp nr1 (David) biljetter till Harry Potter som Mupp nr 2 (sebastian) och ska me på så det blir awesome!! Längtar!


Men nu ska jag byta kläder sen så ska jag brottas med ogräset! :P


Bilden är tagen i Juni!


Hare bra! 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards