Veronica

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Veronica Johnsson - 27 juli 2011 21:37

Gjorde lite ändringar i headern, jag la till några av mina favorit citat. Alla citat kommer av olika låtar. Jag gillar de citaten mycket, särskilt "Life Is A Climb But The View Is Great!". De säger mycket allihop! :)


Vad tycker ni? Bättre än förra elelr ska jag ha den andra? 


Hare bra!



Av Veronica Johnsson - 27 juli 2011 20:36

Här kommer bilder från Allsången: 


Lycka när Eric stod typ en meter ifrån!!!   

                                                     Älskar bilden ->          


Och djuren... xD

               


Det var absolut inte alla bilder, men jag orkar inte ladda upp alla här, så ni får kolla på fejan istället! ;)


Hare bra! :D 

Av Veronica Johnsson - 27 juli 2011 17:44

Hejsan! Jag har varit inne i stan hela dagen idag med min mamma och mormor, därför har jag inte skrivit. Jag mötte dem vid 12 och då så gick vi och åt i kungshallen, jag och mamma åt fried chicken på kina resturangen. Sen så gick vi runt i olika butiker osv. Vid 3- halv 4 så gick vi och satte oss på caféet på kulturhuset och fikade lite. De fick en guldstjärna i kanten eftersom att alla deras kakor var mjölk fria. Det gillar jag starkt eftersom att jag och säkert många andra inte riktigt tål mjölk!  


Håller på och redigerar alla bilder från allsången igår också men det tar sin tid, det vart ganska många, men de flesta är nog på Eric Saade, oväntat va? ^^

Men bildera kommer så småning om!


Här kommer iallafall bilder på det jag köpte:


Från Gina Tricot:

 

Akademibokhandeln:

 

H&M:

   Äntligen hittade jag ett par snygga chinos! :P


Hare bra!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards