Veronica

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Veronica Johnsson - 14 juli 2011 21:15

Jag har fastnat jätte mycket på den här låten, den är bara as bra helt enkelt!


Av Veronica Johnsson - 14 juli 2011 19:08

Ja, jag kan ju inte säga att jag hade den snyggaste outfiten idag, promenad kläder liksom, Men här kommer den:


  Den snyggaste outfiten ever va? xP


Linnet är från Stadium, i Cypern och Shortsen från H&M!


Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 14 juli 2011 18:23

 jag har ägnat dagen åt att rensa ogräs och jag kan inte säga att det är det roligaste, jag hatar verkligen det! jag städar hellre inomhus om jag måste städa någonstans. Jag vet inte riktigt vad grejen är men gilalr det helt enkelt inte! Plus att det är miljoner ton pollen där! Hata trädgårdsarbete! Men iallafall så är det det jag har hittat på in min ensamhet. När jag hade tröttnat på trädgårdsarbetet (typ 1 minut senare xP) så gick jag in och drack lite vatten. Kia och Camilla skulle gå till Fruängen o hämta Kias bil + handla så hängde med, behövde en långpromenad kände jag! 


Nu sitter jag och chattar med mupp nr 1 (Sebbe) och Mupp nr 2 (David) på FB, vi ska gå och se Harry Potter på söndag!! Gissa om jag längtar, för det första efetr filmen och för det andra efetr någon att umgås med xD 


Hare bra! 


Kände att inlägget vart lite flum! Men vart fett glad nu när jag äntligen får göra något på söndag! :P


Är fett taggad! xP

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards