Veronica

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Veronica Johnsson - 11 juli 2011 23:35

Sitter just nu mitt ute o skogen i rumsättra/ norrtälje. Har precis installerat hennes nya internet. Jag är fett gryym!! :P Timmie vart inte klar med arbetet så vi tänkte sova här och fortsätta imorgon, eller dem ska fortsätta imorgon :P Jag trodde att det skulle vara lite kul och att jag skulle vara hemma typ nu när jag åkte med, men icke sa nicke! Jag satt i bilen på bygg max i typ 1 timma och 2 timmar på övriga inköps ställen där vi köpte saker till inner taket som de håller på att bygga.


Men vi hörs imorgon!


Hare bra!

 

Av Veronica Johnsson - 11 juli 2011 14:10

Min faster har flyttat tillbaka till sitt hus som hon sålde för några år sedan och de hållet på att renovera så jag tänkte följa med dit med min brorsa Timmie. Så nu sitter Vi i bilen och lyssnar på Timmies egna radio kanal! ;-) men kommer hem senare ikväll, hörs då!Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 11 juli 2011 13:10

Eftersom att jag glömde igår så blir det ju både dag 6 och 7 idag. Dag 6 gjorde jag imorse och nu kommer dag 7!


Om jag fick en miljon så skulle jag åka till L.A på semester, där skulle jag även shoppa, bla en systemkamera och det som skulle bli över skulle jag spara till antingen körkort/bil, ett boende eller tills när jag vill starta mitt egna företag! 

Tror jag! :P


  Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 11 juli 2011 11:33

Sitter just u och lyssnar på musik på högsta musik, jag är fett pigg men har absolutly nothing to do eftersom att alla mina kompisar överger mig hela tiden! ;) 

Nej men kollade nyss på gårdagens avsnitt av "Pretty Little Liars" som jag spelade in efetrsom att jag var hos Linnéa. Serien är rätt bra, inte super bra men man blir lite fast i den! 


Annars så ska jag gå en långpromenad i senare ikväll när det är skönare väder. Jag ska försöka gå i minst en timme, det är inga problem med orken, det är bara det att det inte finns några bra elljusspår här eller någon annan bra promenad sträcka här men ska kolla på google maps och försöka hitta en bra runda. Skulle kunna tänka mig att gå till Sundby igen men eftersom att det tar så lång tid så är det tråkigt att gå själv! men jag får se hur det blir!


Hare bra!


 


Av Veronica Johnsson - 11 juli 2011 10:55

Det var en bra fråga. Men typ av kilalr jag faller för är killar med humor, annars funkar det inte eftersom att jag skrattar åt allt! :P men sen så gillar jag killar som är allmänt gulliga och schysta. Som bryr sig, inte bara om mig, utan hjälper alla och är schyst mot alla. Tillexempel att de hjälper till hemma och så, det är gulligt när killar bryr sig och inte bara spelar tuffa tycker jag! 


Sen så har inte jag varit kär så många gånger, bara "utseende kär" eller vad man säger. Så jag vet inte riktigt, men det är vad jag vet att jag faller för!  


Här har vi ett charmtroll! 

    


 Hare Bra! 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards