Veronica

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Veronica Johnsson - 8 juli 2011 22:19

Mitt mål som jag har just nu är att klara av gymnasiet med bar betyg men samtidigt ha kul och må bra! Min dröm är att någon dag starta och driva mitt egna företag! Det har varit min dröm/ mitt mål i några år. Jag är inte helt säker på vad jag vill starta företag inom. Men trolig är inom djur området eftersom att jag älskar djur! 




    

Jag har även en till dröm som inte handlar om karriären eller något. Jag älskar USA jag tycker att det är ett as coolt land och jag fick upp ögonen ännu mer fö kandet när jag var där 2008. Jag har en dröm att någongång med mina kompisar hyra en bil och bila genom USA, inte hela landet. Men till de städer man vill se!

Jag har även en liten önskning om att flytta till USA, det vore så himla coolt! Tror inte att det kommer hända men drömma kan man alltid göra!


Vad har du för drömmar?


Hare bra!


Av Veronica Johnsson - 8 juli 2011 19:48

                        Vart mest på Jack, men han är så jäkla söt!!


Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 8 juli 2011 19:14

Nu har jag sommar lov igen, vilket är fett skönt! Det var ganska roligt att testa på och jobba osv, och om de skulle fråga om jag ville jobba så skulle jag tacka ja om jag har möjlighet, det var trivsamt på det jobbet men det är ändå skönt att bara chilla!


Påväg hem så sprang jag förbi h&ms rea och kollade om de har några av de grejer jag har letat efter ett tag till ett bra pris och jag hittade en cardigan i exsakt den färg jag vill ha osv, till bra pris så den köpte jag! Bild kommer senare. Nu är det bara chinos jag är ute efter, jag tycker att det är skit snyggt med chinos! Hittade en massa chinos där men det fanns inte en enda på rean i min storlek :( Men aja!


Imorgon så är det lördag, vad ska ni hitta på då? Själv ska jag sova hos Linnéa eftersom att Pappa, kia och typ alla andra ska till Ingmarsö, jag har inte så stor lust att hänga med!


   Cardigan från H&M för 100kr!       Dagens outfit: Linne från H&M, Jeans shorts från H&M och skärp vet jag inte!


Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 8 juli 2011 12:25

Sitter just nu på taco bar i kungabalken och äter lunch, det var as gott med nachos! Och jag vet att vissa tänker, är inte hon typ mjölk allergiker, jo det är jag men jag tog med mig laktos tabletter så att jag klara det lite bättre! :-) Jag är typ fett seg idag och när jag står i butiken så känns det som att jag ska somna, jag undrar om det är för att jag fortfarande är slut från igår, mina ben är det iallafall! Eller om det är för att det är fredag, slutet på veckan osv! Men idag är det min sista dag på team sportia, pub. Samtidigt som det är skönt så är det tråkigt, för det är så otroligt sköna personer som jobbar där! Men kanske hoppar in någon gång om någon är sjuk eller något och jag kanske ska jobba dör någon gång då och då när skolan börjar i höst, det e najs! Nej nu ska jag gå tillbaka till jobbet! Kom och hälsa på mig! Jag kommer nog somna annars! Haha!Hare bra!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards