Veronica

Alla inlägg under november 2013

Av Veronica Johnsson - 3 november 2013 21:26

Emily kom och hämtade mig i Haninge med bilen (hon har tagit körkort :D) och sedan körde vi till huddinge där vi mötte upp Alexandra och vi gick och handlade mat, sedan åkte vi hem till mig och åt middag och tittade på en film. Super mysigt! Ett bra avslut på höstlovet, det sista... Haha, bli inte sentimental nu Veronica... Men det känns verkligen som en period i ens liv verkligen tar slut nu, det känns lite konstigt...


     


Av Veronica Johnsson - 3 november 2013 21:25

Nu är musikvideon äntligen här, och vad bra den är! Jag tycker att den är sjukt fin! Kolla själva...

Av Veronica Johnsson - 3 november 2013 12:37

Hur kan det redan vara november? Vart tog året vägen? Det känns som om det var förra veckan vi stod och firade in 2013 och tänkte"oj vilket tufft år det ligger framför mig". Jag har hela tiden tänkt att 2014 är långt borta och att 2013 bara har börjat, men igår slog det mig, 2013 är ju snart slut. 2 månader kvar av det här året, ett tufft men också lärorikt år då jag har träffat nya människor och kommit nämre vissa vänner. Jag har lärt mig mycket genom jobbet (där jag faktiskt har varit i 2 och ett halvt år snart, sjukt!), skolan och familj och vänner. Jag skriver som om året är slut imorgon, men det känns ju som att varje gång man slutar tänka på det så går tiden hur fort som helst och helt plötsligt, känns som bara på ett ögonblick så har ett helt år gått. 


Spännande saker väntar nästa år, och jag väntar spänt, förväntansfullt, glad och väldigt nervös och orolig måste jag säga. Att ta steget ut från skolan, det enda man har gjort, till att börja arbeta på riktigt. Läskigt, Men kul! 


 

   

     

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards