Veronica

Alla inlägg under december 2011

Av Veronica Johnsson - 30 december 2011 19:12


 Bilder från hopp kursen och från när jag och Alexandra bakade! :)


           

Av Veronica Johnsson - 30 december 2011 18:34

 

Av Veronica Johnsson - 30 december 2011 18:17

Jag bor i Huddinge som ligger precis utan för Stockholm. Ja, det är väl inte mycket att säga...

Ibland så är den förjävlig när det gäller vänlighet och fientlighet mot varandra men annars så funkar det.  Är dock jävligt trött på hela stockholm, Alla är så sura och stressade hela tiden... får lust att flytta upp till Haparanda eller något ibland!   Jag tycker att Stockholm är lite överskattat ibland förutom på den delen då det är en vacker stad. 

Men det finns iafl bra shopping här! ;)


 



...

Av Veronica Johnsson - 30 december 2011 15:05

Hejsan hoppsan! Hur mår ni såhär dagen innan nyår? Själv är jag nog lite förvirrad... Jag tycker att allt har gått så SJUKT fort, vart har tiden tagit vägen?? Allvarligt, känns som att vi har hoppat över 3 månader eller något.. Knas!


Jag bloggade aldrig igrå när jag kom hem eftersom att mitt internet fukkade upp och jag fick rage och gick o la mig, haha. Men efter att jag ahde kollat på Alexandra när hon hade hoppkurs så åkte vi hem till henne och bakade och flummade lite!  


Nu har precis kommit hem från jobb och handling med pappa och nu sitter jag och lyssnar på spellistan "top 100 tracks of 2011" på Spotify. De leverera lite minnen 

Ska snart ut och gå + träna lite!

Bild på Linnéa från när jag var i Växjö! ^^  


Bilder från igår kommer upp senare! ^^

Av Veronica Johnsson - 29 december 2011 12:01

Dagens låt är "It Will Rain" med Bruno Mars.

Tycker att låten är otroligt bra och fin, dessutom är den med på soundtracket för breaking dawn part1. 

Därför blir den dagen låt!   

Hare bra!^^

Av Veronica Johnsson - 29 december 2011 10:01

 

Av Veronica Johnsson - 29 december 2011 09:34

Godmorgon på er! 


Hur mår ni? Själv mår jag bra, jag hittade nyss dock ett julkort från min syrra som är i Australien, vart jätte avis på henne! Hon ska liksom vara där i ett år, fatta vad skönt! Ett år av värme! 

Jag vill också åka utomlands!!!  


Men istället för att åka utomlands så ska jag åka till stallet idag också och den här gången ska jag fota Alexandra när hon har hoppkurs. Det är ungefär det jag ska göra idag.


Juste, igår läste jag klart min bok man ska läsa på engelskan och jag skulle faktiskt kunna rekommendera den.

Titeln är "How I Live Now" och handlar om en 15-årig tjej som måste flytta till sina kusiner i england när ett krig bryter ut. Den är liite seg i bland men om man ser på helheten så är den väldigt bra, den är inte överdrivet lång heller, vilket jag gillar! ^^


En bild på bästa Lussan!  

Hare bra!    

Av Veronica Johnsson - 28 december 2011 21:41

Efter att kollat på när Linnéa ridit i 3 dagar nu så är jag sjukt sugen på att rida. Men min första ridlektion nästa termin är inte förens den 12 Januari :/

Jag och Nova i höstas! :)  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards