Veronica

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Veronica Johnsson - 24 december 2011 19:37

Här kommer outfiten jag har på mig idag!:

Världens sämsta kvalitet, men skit samma!


Kläning från H&M! :)


Nästan alla har gått hem nu och klockan är bara 20 i 8 men jag är hur trött som helst!

Har precis legat och läst min bok från mormor. Idag har jag fått en hårddisk av pappa o kia, vilket jag vart super glad över! Jag fick också en bok "Elsas Hemligheter" av min bonus sis Emelie och sen så fick jag lite pengar och ett presentkort på H&M. As bra saker!


Har ni fått några roliga julklappar? ^^


Hare bra! 

Av Veronica Johnsson - 24 december 2011 11:04

Var bara tvungen att lägga upp denna!   

Av Veronica Johnsson - 24 december 2011 10:27

Godmorgon!!! och GOD JUL!!


Jag sitter och har precis vaknat och äter frukost samtidigt som jag lyssnar på lite jul musik!   Jag börjar äntligen få den där julkänslan jag får varje jul då jag blir alldeles pigg och skulle kunna springa runt hela jordklotet!! Haha!


Jag kommer som ni kanske förstår förmodligen inte uppdatera något mer idag så vi hörs imorgon!


Ha en as bra julafton!!!!

   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards