Veronica

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Veronica Johnsson - 27 december 2011 18:01


 Hejhej! 


Har precis ätit middag, kom hem från stallet precis när maten var klar, lite najs sådär! ^^

Linnéa red samma häst idag igen (Queen) och jag tycker att det gick as bra! Hon är så duktig tycker jag!  


Nu ska jag läsa min bok som jag måste läsa på engelskan, den är bra men lite seg, inte riktigt min typ av bok men jag har bara 100 sidor så ska läsa klart dem så fort som möjligt så att jag har det gjott!


Här en bild på mig idag: 

 

Hare bra! ^^

Av Veronica Johnsson - 27 december 2011 13:29

Hejsan! 


Jag måste alldeles strax dra till tåget och åka till Tullinge, jag ska ju fota Linnéa idag igen! Men idag tror jag att Alexandra också följer med! 


Det verkar vara rätt varmt ute vilket jag tycker är skönt men det känns like knas att det inte ens har varit nyår än och det är redan såhär varmt! SJUKT! Men jag klagar absolut inte! :P 


Nu msåte jag dra! 

Hörs sen! ^^

Bild från igår! :)  


P.s har fixat lite nytt i bloggen nu som ni kanske ser! ^^ Vad tycks?

Av Veronica Johnsson - 27 december 2011 09:21

 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards