Veronica

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Veronica Johnsson - 21 december 2011 18:16

Jag kollade runt på olika hemsidor efter någon tavla som jag kan ha på väggen i mitt rum och hitatde den här skitsöta bilden! Jag dog lite när jag såg den! 


Visst är de söta! ^^

  

Av Veronica Johnsson - 21 december 2011 16:31

Hejsan!


Sitter hemma nu med Alexandra och chillar lite, det är så skönt med lov!


Efter skolan så drog vi och simmade sen åkte vi ner till Huddinge C och käkade lite på donken sen åkte vi hem. Lite senare ikväll kommer Sebbe o David hit också! ^^


Här har ni dagens outfir också:

 

Som vanligt är det dålig skärpa!


Tröja från - H&M

Jeans - J&C


Hare bra!  

Av Veronica Johnsson - 21 december 2011 06:52

Godmorgon alla trötta men glada!


Har just ätit frukost och fixat mig lite och om ca en timme ska jag dra till bussen, haha råkade gå upp lite för tidigt idag xP Men jaja, nu har jag mycket tid över!

Men jag tror att jag slutar runt 11 idag och då ska jag dra hem sen när Alexandra har slutat så ska vi simma och sedan följer hon med mig hem och sover här!  


Det ska (som jag skrev i ett tidigare inlägg) bli så skönt med jullov! Jag tycker att det är sjukt hur snabbt tiden har gått det här året! Det är redan jul och snart nyår liksom. Det kändes som att vi gick på sommarlov förra veckan liksom! 

Men det betyder ju att någonting måste vara roligt eftersom att tiden går fort när man har roligt! ;P

 

hare bra!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards