Veronica

Alla inlägg under maj 2013

Av Veronica Johnsson - 31 maj 2013 22:15

 

Slängde ihop en liten inspirerande outfit inför sommaren härliga dagar! Skön, men ändå stil full.


Klänningen är från H&M, Skorna från Converse och resten är ifrån Gina Tricot!

Av Veronica Johnsson - 31 maj 2013 21:39

Fredag, och sista praktik dagen, nu är det bara måndag kvar och på tisdagen slutar vi för ett välförtjänt sommarlov! Det ska bli så skönt. Men vi fikade i slutet på dagen och jag fick även välja ut ett fint smycke från butiken, det var så svårt att välja haha! Jag ska fota det imorgon. 


Jag och Denise var ju på Fast and the furious igår, och den var hur bra som helst. Gillar man den serien så ska ni absolut gå och se den, så där skönt tung bara haha! 


Nu ska jag fortsätta titta på Let's dance, vem tror ni vinner? Jag tror på båda ^^


 



Av Veronica Johnsson - 30 maj 2013 13:24

Hejsan! Sitter och äter lunch nu på praktiken och vilar hjärnan lite. Har inventerat idag sedan jag kom och är snart klar för hoppningsvist! Det är då segt haha.

Efter praktiken ska jag se på "fast and the furious 6" med Denise L. Har verkligen velat se den, och jag älskar de andra filmerna då det ska bli kul och se den, jag har höga förväntningar!

Har någon av er sätt den? Var den bra?

Av Veronica Johnsson - 29 maj 2013 07:18

Godmorgon!

Jag har sovmorgon idag och just nu sitter jag och äter frukost framför vakna med nrj! Skönt!

Idag blir det nog inte så mycket i skolan eftersom att jag är klar med allt, så får se om jag får sluta tidigare!

Ha en bra dag och kämpa!

Av Veronica Johnsson - 27 maj 2013 21:43

Bjuder på en liten egoboost, veckorna innan sommarlovet! Kämpa!

Av Veronica Johnsson - 27 maj 2013 18:34

Hejsan! Min start på veckan har varit otrooooooligt tröttsam, så fort jag rör mig känns det som att jag ska falla ihop för att jag är så slut. Somnade nästan på bussen hem, och väl hemma somnade jag med en gång och sov lite mer en 1 timme, skönt! Men nu är det bara den här veckan kvar + måndag och tisdag, sen är det sommarlov! Så skönt, ska bara sova, sova och sova veckorna innan jag ska jobba. Snart åker vi till London också, hur awesome är inte det? 


Men nu är jag klar med allt skolarbete, så nu får jag ta och ge mig själv en applåd och ett diplom eller något för att jag har klarat ännu ett läsår! Wohoo, så grym! haha, egoboost!


 

Av Veronica Johnsson - 25 maj 2013 21:45

Haha, jag vet att jag är fett efter, men jag har nyss börjat lyssna på låten "Trifht shop" med macklemore, shit vad bra den är! Jag har inte tyckt att början av låten har varit så bra förut så har aldrig fortsattt lyssna på låten men så hörde jag den på radion förra veckan och ja, nu går den på repeat tillsammans med Norlie & KKV! ^^

Av Veronica Johnsson - 25 maj 2013 17:44

Gud vad skönt det är med helg! Idag har jag varit så jäkla trött i både huvudet och kroppen, jag och pappa var och handlade och båda var som zombies alltså, kunde inte tänka eller något haha. 


Nu är vi hemma iallafall och jag håller på kokar kyckling just nu, ska nämligen göra kyckling med curry och ris, så gott!! 


Ha en bra lördag! 

Bild från löpningen i torsdags!  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards