Veronica

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Veronica Johnsson - 20 maj 2013 16:41

Det är dags att ta risker! Jag har alltid varit rädd för att göra något som jag inte vet hur det kommer att sluta. Jag säger tänk om det går dåligt eller om jag misslyckas, istället för tänk om jag lyckas och det blir hur bra som helst. Jag vågar inte lita på mig själv oavsett om gäller en resa, en relation eller vad som helst. Jag blir så nojig så att det slutar med att jag inte gör något alls. Det fungerar inte! Jag och säkert långa andra måste lära oss att ta risker! Jag menar ingen kan se in i framtiden och egentligen är varje steg vi tar en risk för vi vet inte vad som kommer att ske.

Misslyckades du? Ja då har du ju fått dig en ny lärdom och nästa gång vet du att det inte fungerar.

Jag har en speciell rädsla för att skapa en relation till killar oavsett om denne vänskaplig elle inte, jag stöter bort dem per automatik så fort jag kommer lite för nära dem då jag är så rädd för att vänskapen med dm ska förstöras om det blir något mer. Men jag tänker fan börja stänga av min hjärna och börja släppa taget om kontroll behovet och våga lita på att jag kan klara av det som jag get mig in på!

Av Veronica Johnsson - 20 maj 2013 07:40

Godmorgon! Jag glömde helt att blogga igår! Men jag gjorde inte så mycket, pluggade, tränade och kollade på hockey på kvällen var typ de vi gjorde!

Och GRATTIS för fan!! VM-guld fyfan vilka hjältar haha! Satt och kollade på hela matchen med pappa men vid halv elva gick jag och la mig i sängen och fortsatte kolla men bät Sverige drog in det 5:e målet så gick jag ut och då stog mina brorsor där också och vi ba vafan är det sant?!?! Haha så jävla grymt! Märker ni att jag har blivit lite Sportnörd? Men det är ju as kul när man vinner! Man blir lite stolt över att vara svensk! Heja Sverige!!

Bilder från weheartit och sista bilden är från i lördags med Denise och Denise!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards