Veronica

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Veronica Johnsson - 1 maj 2013 10:05

Min hjärna snurrar verkligen i 180 hela tiden nu med slutspurten inför sommaren. Därför bli bloggandet lite bort glömt och kanske inte min första prioritering.


Men igår var det valborg, jag gissar att de flesta ligger däckade just nu? haha. Jag var med Emily, Alexandra, Sebbe, david och 3 av emmys killkompisar hemma hos Emmy. Vi grillade korv och bara chillade. Medans jag, Alexandra och emmy väntade på de andra tidigare på dagen så spelade vi NHL, jag ägde!! haha, jag trodde att jag var skit dålig på sånna spel. Men jag vann alla matcher, sjukt! haha. 


Vi gick upp till brasan också, dock lite sent så alla hade gått och brasan var typ helt nerbränd när vi kom så vi typ kom ocg gick direkt igen. Jag åkte hem vid 10 eftersom att jag ska jobba idag, är fortfarande helt slut i kroppen även fast jag sovit i 10 timmar! Men gårdagen var mycket trevlig!! 


Nu måste jag fixa mig lite, ha en bra dag!

 

Jag har tyvärr inga bilder från gårdagen, glömde bort det helt!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards