Veronica

Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Veronica Johnsson - 24 maj 2013 21:40

Hej! Hoppas allt är bra med er, jag har varit skit seg hela dagen och knappt orkat lyfta fötterna och jag överdriver inte om att jag snubblade på typ alla stenar i gamla stan när jag gick till och från praktiken, haha alla måste trott att jag var full eller riktigt efterbliven typ... haha. Nämen imorgon ska jag sova lääääääänge. Måste vila upp mig lite nu känner jag, samtidigt så är det typ bara en vecka och 2 dagar kvar i skolan, wohoo!!


Efter praktiken så mötte jag upp mamma och brorsan vid 6 så gick vi och åt middag på medborgarplatsen och firade lite morsdag, som egentligen är på söndag. Men det var väldigt trevligt och det var god mat, alla var dock väldigt trötta haha. 


   

Av Veronica Johnsson - 24 maj 2013 07:51

Godmorgon! Standard rubrik, haha! Idag är det fredag och de nationell proven i matte är över! Kunde knappt sova i onsdags för att jag var så nervös! Men nu är det gjort och det känns rätt bra faktiskt!

Idag är det praktik och efter det så ska jag, mamma och brorsan fira lite morsdag (är på söndag egentligen) genom att gå ut och äta någonstans. Så det ska bli trevligt.

Jag tränade igår när jag kom hem, eller jg löptränade, i regnet!! Tänkte skita i det först men sen så tänkte jag att nä nu har jag varit bestämd på att springa hela dagen så nu får jag an göra det! Haha men det var skönt, mitt hår vart dock vääldigt lockigt! Körde intervaller, typ 60 meter för att öva explosiviten osv i mitten av löpbanan.

Nej nu måste jag börja fixa mig!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards