Veronica

Alla inlägg under mars 2013

Av Veronica Johnsson - 31 mars 2013 21:08

Hejsan! Hoppas att ni haft en bra dag! Själv har jag haft en väldigt bra 18-årsdag! Det är anledningen till att jag inte har bloggat heller, jag har haft släkten på, säger man kalas fortfarande? Ja! Det vart middag och tårta och en massa bus med småkusinerna. Det var rikigt trevligt! 


Det har ju inte blivit någon utgång en men det lär bli en i vecka nu eftersom att det är påsklov. Är rikigt taggad på det!! Imorgon ska jag åka till en naprapat vid 1 och efter det måste jag låna en bok som vi ska ha på svenskan på stadsbiblioteket. Så så ser morgondagen ut! Jag kommer säkert lägga upp lite bilder på vad jag fått imorgon.


Hoppas att ni har haft en trevlig söndag! 



                 

Av Veronica Johnsson - 30 mars 2013 17:19

Glad påsk på er!! Ursäkta min frånvaro idag, jag har hjälpt Kia att städa en massa i vardagsrummet så har inte hunnit blogga förens nu! Jag skulle egentligen gått ut ikväll, men jag känner mig inte så pigg så jag hoppat det idag, istället så har jag och Kia köpt godis och hyrt lite filmer. Så det blir bra!

Men ha en bra påskafton och ät mycket ägg och godis!

Av Veronica Johnsson - 29 mars 2013 21:26

Nu är jag hemma från stan! Jag mötte upp Denise där vid 4 tiden, då hämtade vi ut biljetter till filmen "The Host", filmen som jag skrev om i ett tidigare avsnitt. Men sedan gick vi och tittade i butiker och åt middag på en thai resturang. Det var super gott. 


Filmen då, den var rikigt bra. Kanske inte super, pang, wow film. Men den var bra helt enkelt. Den var kanske liiite lång och det var liiite för mycket romantik, inte som i Twilight (det är ju samma författare). Stephanie Meyer har alltid en tendens att skriva mer om kärlek och skippa action och det är väl där skon klämmer om man sgäer så. Jag vill ha lite mer action än i den här filmen. Men det var bra gjord, duktiga skådespelare. Jag är nöjd! 3,5/5 Toasters. 


 

Av Veronica Johnsson - 29 mars 2013 12:51


Tjäna! Fredag idag då, lång fredag dessutom. Jag har inte gjort så mycket hitills idag, men om ett tag ska jag åka in till stan och möta upp Denise L där. Vi ska väl fika osv. Och om det går något bra, se på bio. Det går många filmer nu men det finns inte så månag tider, troligen för att det är en röd dag. Men vi får väl se om vi hittar något spännande!


Ha en bra fredag! 

   

Av Veronica Johnsson - 28 mars 2013 07:24

Godmorgon! Sitter framför vakna med NRJ och äter frukost! Har hackat mango och äpplen och till det har jag lite vanilj soyghurt. Super gott! ^^

Om en timme ska jag vara hos läkaren!

Av Veronica Johnsson - 27 mars 2013 13:30

Försöker att tänka positivt och fortsätter kämpa, men det är inte alltid så jäkla enkelt när allt bara rasar hela tiden.

   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards