Veronica

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Veronica Johnsson - 17 mars 2013 10:20

Då var det söndag idag, imorgon smäller det då är det dags att ställa ut mitt företag på Älvsjö mässan, jag kommer ju inte kunna sova i natt kan man ju säga. Haha, lär ligga och tänka på om det är saker jag har glömt att göra eller saker jag inte får glömma att göra imorgon. Klockan 5 måste jag stiga upp och vi ska vara i skolan klockan 6 för att lasta på saker som vi ska ha emd oss till mässan i en lastbil som skolan har ordnat. Sedan får man börja bygga sin monter på älvsjö mässan klockan 7 och klockan 12 så öppnar det, och håller på ända tills 19. Sedan ska man riva montern, lasta på det som ska till skolan i lastbilen igen åka till skolan, lasta av grejerna och sedan åka hem igen. Det blir en lång dag men det är ju bara en dag så det blir nog kul ändå. Men det lär inte bli så mycket bloggande imorgon. Jag kanske tidsintäller lite inlägg. 


Men så ser morgon dagen ut för mig, och det är fritt inträde så alla som känner för det, åk dit och titta! Min bror Zak ska hjälpa mig att bygga montern osv imorgon så att jags lipper göra det själv. Idag så måste jag bara göra klart allt det där sista, stryka skjortan, göra mat tills imorgon och se så att allting stämmer. Ska även klippa mig idag, shit nu vart jag verkligen nervös! 


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards