Veronica

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Veronica Johnsson - 22 mars 2013 20:36

Sitter i soffan och har fredags mys med Kia! Vi har satt på en film, "hämnd" och gjort chips och dipp! Det var länge sedan jag åt det så det sitter fint!

Ha en trevlig kväll!

Av Veronica Johnsson - 22 mars 2013 11:37

   

Av Veronica Johnsson - 22 mars 2013 11:27

Fredag idag mina vänner, så skönt det ska bli med helg! Jag har tyvärr fått lite feber igen och är därför hemma idag igen. Klarar typ inte av att springa runt så mycket som man göt när man jobbar i butik. Men jag var och tog ett nytt blodprov i morse, då Kia tjatade på läkaren då de bara släppte det när det inte visade något på förra proverna. Kul att de anstränger sig liksom. Det enda de sa är att de inte kan göra något... de kanske de inte kan men att bara släppa en pasient som inte mår bra verkar ju lite konstigt liksom, hon gav mig inte ens några tips. 


Men vi får se hur det blir med det här provet nu då. Jag var ju hos en privat läkare igår som gör frekvens terapi, hon hittade massor av bakterier i lungorna, halsen, i magen och massa andra ställen och massor av dem var förkylnings bakterier, lunginflammations bakterier och till och med för borellia. Vet inte om det syns på vanliga blodprov, men ja...  Blir bara så less när läkarna skiter i det. 


Men i helgen så blir det att bara vila upp mig som vanligt och på söndag så ska jag nog åka till Haninge Centrum med Denise L, Anton kommer dit då! ^^


 

Av Veronica Johnsson - 22 mars 2013 09:47

Jag såg precis på trailern till filmen "The Host" som baseras på Stephanie Meyers bom "Genom dina ögon". Den verkar jätte bra och jag vill verkligen se den! Den har biopremiär den 25:e Mars!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards