Veronica

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Veronica Johnsson - 7 mars 2013 17:48

                 

Av Veronica Johnsson - 7 mars 2013 16:58

Haha måste bara säga att jag har världens skönaste lärare! På lektionen i tisdags så sätter hon på Anton Ewalds låt på lektionen (hon gillar den väldigt mycket haha) och sedan säger hon att vi ska ha en omröstning om vem vi tror vinner på lördag, Anton vann den röstningen, haha och idag skickar hon ett mejl och i slutet skriver hon såhär...

Av Veronica Johnsson - 7 mars 2013 13:02

Goddag! Jag var på praktiken idag, men efter en timme så kände jag mig febrig och väldigt väldigt trött så jag gick hem. Börjar bli rikigt frustrerad på den här förkylningen nu, det har gått snart 4 månader sedan den börjar men den vägrar ge sig. Så jag gick till apoteket i Stuvsta idag och frågade lite dä och hon jag pratade med tyckte att nästan 4 månaders förkylningen var helt absurt så nu har jag ringt vårdcentralen som skulle ringa upp, så ska jag boka en tid. Hoppas att jag kan få en imorgon. Men jag köpte någon nässpray med koksalt och en massa saker i som rena i bihålorna och halsen och några tabletter som har massa bra saker i sig. Hoppas att det biter nu då. Känner mig som en slacker när jag är borta från praktiken hela tiden, men jag vet inte vad jag ska göra liksom.


Hoppas att det blir bra snart iallafall!


 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards