Veronica

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Veronica Johnsson - 25 mars 2013 20:09

         


Hade lite tråkigt när jag lagade mat så dokumenterade typ allt, haha. Men jag gjorde kyckling som jag ska i rätt stora bitar som jag sedan stekte, tillsammans med salt, vitpeppar, svartpeppar och chilipulver. Till det kokade jag pasta som jag hade lite smör i och sedan en massa pesto i. Det var super gott, jag älskar verkligen pesto, kan äta det hela tiden! Hoppas ni gillade mitt lilla mat tips, haha. "Mat Veronica" ^^  

Av Veronica Johnsson - 25 mars 2013 17:15

       

Skinnjacka från H&M, topp från Cubus, jeans från Gina Tricot, Converse, Solglasögon från H&M och Armbandet är en massa blandade berlocker.   


Egentligen hade jag å min min militärgröna långa jacka, men valde att byta den till en mer passande jacka när jag fotade, och ett par solglasögön!

Av Veronica Johnsson - 25 mars 2013 16:30

Tjena! Solen är tillbaka och det känns som att snön är påväg bort igen, vågar man tro på att våren är här? Jag hoppas det iallafall, så att man kan slänga av sig alla vinterkläder och så att jag kan använda mina skinnjackor som hänger i garderoben och väntar! Dessutom har jag inte använt min army vest så mycket än, den jag köpte från Gina tricot förut. Den kommer blir så snygg i vår/sommar!


Idag så var det ingen vanlig skoldag utan klockan 9 så kom 2 bussar som plockade upp alla 140 elever och körde till Arlanda gymnasiet där vi har lyssnat på föreläsningar hela dagen som Svensk Handel anordnar. De är till för att ge inspirtion till vad man kan jobba som inom handel när man gått ut gymnasiet. Det var inspirerande och jag fick en hel del tips och nya perspektiv på saker och ting. Vid 2 var vi klara där så då åkte vi mot skolan igen. Kom hem för en stund sedan och fotade dagens outfit bilder som kommer upp lite senare. Nu ska jag städa rummet sedan ska jag laga middag!

Bild: Gilla och vinn biobiljetter!

Bild från deras facebook sida (Karriar i handeln)





Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards