Veronica

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Veronica Johnsson - 13 mars 2013 18:28

Hejsan! Jag har precis ätit middag och jag kom hem för inte så länge sedan. Så jag är sjukt trött, var tvungen att stanna kvar i skolan för att fixa de sista detaljerna inför mässan på måndag(taggaad som fan, jag må inte ha den bästa montern eller trycksakerna men jag ska visa dem att jag inte viker mig för det!) så nu är allt det viktiga kvar. Nu är de typ bara saker som att packa väskan och stryka skjortan men det gör jag inte förens på söndag. Känns så jäkla bra nu, har kämpat med detta hur länge somhelst och nu är det klart. Nu är det bara att vänta in måndagen. Nervööös!


Men det vlir tyvärr inte så mycket mer bloggande idag som ni kanske förstår, kommer säkert gå och lägga mig snart. Imorgon är det praktik, så dags att sova. Hoppas jag inte blir sämre igen nu bara! 


 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards