Veronica

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Veronica Johnsson - 8 mars 2013 17:25

Jag har blivit helt besatt av pasta med pesto i, det är svin gott! Det började på Sandys där man kan äta med elevkortet, i början av 2:an så började vi gå dit, så jag testade pastan med pesto där och nu äter jag det typ hela tiden! Jag gjorde pasta med kyckling och pesto för någon vecka sedan och idag gjorde jag det till lunch fast med bara pasta och tomater. Det var svin gott!! Och det är väldigt enkelt att göra dessutom, me likey!

Av Veronica Johnsson - 8 mars 2013 10:58

Nu ligger jag åter igen i min säng och är sjuk. Frustrerad och trött är bara förnamnet. Jag är trött på att vara sjuk, jag var på apoteket igår och frågade om lite tips osv och hon frågade mig om jag känner mig deppig, inte att något har hänt utan för att jag har varit sjuk så länge. Och ja, man blir riktigt trött jag har försökt hålla uppe humöret men det är svårt när man bara fortsätter vara dålig. Jag har vilat, ätit c-vitamin och frukt, druckit mycket vatten, tagit astma sprej. Men inget biter. Nej det kanske inte är lika jobbigt som typ cancer eller något, det är inte vad jag menar men all energi tar slut, så fort jag gör något så blir jag helt slut. Jag blir liksom trött på att det aldrig går över. 


Förlåt, ska inte vara så deppig i bloggen, det är så tråkigt. Men jag ringde läkaren igår och ska dit på måndag, får hoppas att de kan hjälpa på något sätt! Pappa fick nämnligen pencelin för ett tag sedan för att han hade varit sjuk länge, så kasnke behöver samma sak. Men vi får hoppas på det bästa, hoppas ni får en bra fredag och jag ser att det är en solig dag där ute så ta vara på den! <3


 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards