Veronica

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Veronica Johnsson - 11 mars 2013 21:19

Små detaljer och förberedelser inför ufmässan på måndag, haha bara att sätta igång! Är sjukt nervös detta är något avser största jag har gjort i mitt liv och jag är redo att leverera! :-D

Av Veronica Johnsson - 11 mars 2013 16:00

        Jacka från Jofama by Kenza, jeans från JC, opp från Gina Tricot, cardigan från H&M, skor från Skopunkten, halsduken har Kia gjort och halsbandet är ifrån Ur&Penn.   





Av Veronica Johnsson - 11 mars 2013 14:35

Åh, tårar, kärlek, lycka. Haha, jag blir så lycklig när jag ser den här videon, jag blir nästan lyckligare än honom själv känns det som haha. Jag brukar se på "Sofias änglar" ibland och då blir jag också nästan gråtfärdig av lycka bara för att de på tv:n blir så glada. Det är för att det är en sådan äkta lycka, den är så ren och så full av kärlek. Den bästa lyckan, haha. Ja, jag står för det, jag är en melodifestival nörd oavsett om jag vill inse det eller inte. Det är som en vikig forbollsmatch för mig, kalla mig töntig, men så är det haha. Lycka! <3



Stort grattis igen till Robin!   

 

Av Veronica Johnsson - 11 mars 2013 12:59

Hejsan! Sitter i väntrummet nu och väntar på att få komma i hos läkaren. Hoppas att jag nu kan få en lösning på min 4 månaders förkylning!

Men innan jag åkte från stan så åt jag lunch med Denise L på Sandys, gött! Ska ta outfit bilder när jag kommer hem också så håll utkik!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards