Veronica

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Veronica Johnsson - 20 mars 2013 20:18

   

Baseball jacka från H&M, topp från Bikbok, Jeans från JC, Halsband blandade berlocker. 


Ursäkta kvaliteten på bilderna idag, det var ingen bra bild dag helt enkelt!  

Av Veronica Johnsson - 20 mars 2013 19:56

Hejsan! Helt slut efter den här dagen, den har varit lite omtumlande men med en underbar mentor och vänner så slutade den bättre än vad den började. Skönt att prata och släppa ut allt ibland som man gått och burit på i flera månader!


Det vart hamburgare och en fanta lemon till lunch idag tyckte att det behövdes en dag som denna, haha! och vädret då, det har slutat snöa nu, men vågar man tro på att det är över än? Vill verkligen ha vår nu. Jag satt med min mentor efter skolan och tittade lite och insåg att det är 9 skolveckor kvar tills det är sommar lov! Och ungefär 11 veckor innan jag åker till London med Linnéa och Alexandra! ÅÅhh vad jag längar till att åka iväg med tjejerna, vår första resa tillsammans! Det ska bli så kul! Kom ifrån ämnet lite nu kände jag, men nu är det bara att ligga i och köra de sista veckorna och snart är det påsklov dessutom. ^^


Lägger upp dagens outfit bilder strax! 

 



Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards