Veronica

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Veronica Johnsson - 4 mars 2013 20:29

Av Veronica Johnsson - 4 mars 2013 19:00

Dagens Låt: Thomas Stenström - "Dansen Före Döden"

Av Veronica Johnsson - 4 mars 2013 17:01

       

Topp från Cubus, Jeans från Gina tricot, sjal från Paddys market Sydney. Hade mina boots från Dinsko och min olivgröna jacka till detta. 


Av Veronica Johnsson - 4 mars 2013 16:03

Hejsan bloggen! Första dagen efter ett lov är alltid riktigt seg haha, man längtar tillbaka till sängen. Men det känns verkligen som att man har fått tillbaka lite energi och kraft att kämpa nu i en månad till, sedan är det ju faktistk påsklov och sedan är det typ 2 månader kvar sen är skolåret över liksom. Så nu är det bara att kämpa kämpa och kämpa. Man har ju hållit ihop så här långt då är det som att snubbla på mållinjen om man ger upp nu liksom. 


Jag fick en stort bomb släppt på mig igår (kändes det som iallafall). Vi gjorde nämligen ett matte prov innan lovet, som  jag tyvärr inte fick godkänt på. Igår vart jag så jäkla less på allt, dagen var bara skit jobbig, förutom på kvällen med Emily och Alexandra som nog räddade min dag alltså <3. Men jag hade skadat mitt knä när jag ramlade på isen, fick reda på mitt betyg och det var en massa små saker som bara kändes hur jobbiga som helst. Men idag känner jag mig dock mer som att jag ska klara det där jäkla provet, jag har varit lat och inte gått på stöd fast jag vet att jag behöver det. Så nu ska jag verkligen ta mig i kragen och göra det, för det är så mycket som kan förstöras över att jag ger upp för ett litet bakslag. Tänk på dina mål, om du är osäker gör som jag en målkarta där du har ditt stora mål, efter skolan eller nästa år eller så. Sedan skriver du upp vad du behöver göra för att komma dit liksom. Jag gjorde det och nu står mina mål klart och tydligt! 


Vilket långt inlägg det vart, inte planerat! Men snart kommer dagens outfit bilder iallafall. 


 

Härlig vårdag idag också!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards