Veronica

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Veronica Johnsson - 21 mars 2013 19:14

Jag har precis ätit en väldigt god middag bestående av kyckling, jordnöttssås och ris. Super gott var det!

Är helt slut efter praktiken idag, även fast jag vara var där i 4 timmar. Min förkylning klarar inte rikigt av när man springer runt som en idiot där alltså! Får se hur jag mår imorgon. Juste bär jag var i Sollentuna idag kände jag mig heeeelt lost. Jag har typ aldrig varit där förut och det tog över en timma att komma dit. Haha så det var ett riktigt äventyr kan man säga!

Ha en bra kväll!

Av Veronica Johnsson - 21 mars 2013 09:50

Godmorgon! Solen är tillbaka och jag läste i horoskopet att det skulle vara en bra dag idag, så får lita på att det stämmer! ^^

Jag sitter och väntar på tåget i Huddinge nu, jag ska till en läkare i Sollentuna innan praktiken. Har typ aldrig varit i Sollentuna så får se om jag hittar där!

Hörs mer ikväll!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards