Veronica

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Veronica Johnsson - 24 mars 2013 17:01

Hejsan! Nu är jag hemma från ett full proppat Haninge Centrum. Det var så mycket folk runt scenen att vi inte ens såg honom, eller jag såg hans huvud typ. Men så när han började sjunga vart det för mycket så vi gick till donken och åt i stället. Sedan gick vi tillbaka efter ett tag då ahde signeringen satt igång, och därför var det mindre folk så passade på att ta foton då. Haha det kändes fett skumt att man står där och tar foton på honom, haha Stalker! Älskar alla småtjejer som står och gråter när de fått sina autografer, så söta! 


Vi tittade i butiker när vi ändå var där, ville hitta något till nästa vecka när jag fyller år men hitatde såklart inget. Får väl kolla lite mer i stan eller något på onsdag när jag har halv dag! Senare ikväll så ska jag träffa Alexandra och Linnéa också, det ska bli kul! Det var ett tag sedan. 


Här kommer lite bilder:

                         

   

Det vart inte den bästa kvalitén, men det var svårt när alla rörde sig hela tiden osv. Enjoy!


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards