Veronica

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Veronica Johnsson - 19 mars 2013 18:42

Hejsan bloggen! Hur är det med er idag? Själv är jag helt uttmattad efter gårdagen och en lång skoldag som slutade med ett lyckat omprov. Så även fast kag är trött så är jag nöjd med dagen!


Mässan då, det var väldigt kul att stå där på mässan. Det var verkligen en ny upplevelse, jag har stått på mässa förut och representerat min skola, men det är skillnad när man ska representera sitt företag och sälja till folk. Jag stod faktiskt vid 4 andra UF företag från min skola så jag fick sällskap ändå, så det var kul! De som stod mitt emot mig, några 3:or från min skola är i final för bästa monter, men det hade man typ förstått, deras monter var skit snygg! Sedan var det några killar från en annan skola som stod snett emot mig och en av dem gick till final för bästa säljare. Så det var roligt att se. Mamma, mormor, min moster och mina småkusiner kom och hälsade på också, dessutom träffade jag Emmy, och Agnes från min gamla rid grupp där! ^^


Jag är nöjd med min insats och kände att jag gjorde det bästa av vad jag hade! 

     



Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards