Veronica

Alla inlägg under maj 2013

Av Veronica Johnsson - 8 maj 2013 18:44

     

Väst från Gina tricot, stickad tröja köpt i Aussie, shorts från Gina, skor från Skopunkten

 

Av Veronica Johnsson - 7 maj 2013 21:14

     

Skjorta från H&M, linne från Cubus, jeans från Gina tricot och converse från Team Sportia  

 

Av Veronica Johnsson - 7 maj 2013 19:48

Hejsan!

Tröttsam och slitsam dag, men jag har fått mycket gjort! På idrotten körde vi först olika kull lekar, sedan catch the flag. Det var as kul! Jag kommer att sakna de lekarna när man slutar skolan!! Haha det är det roligaste jag vet i skolan. Sedan se vu bara jobbat på årsredovisningen för våra UF företag. Det är så tråkigt att sitta och räkna och skriva en massa fakta om företaget, men snart är det klart.

Jobbade efter skolan och nu sitter jag på tåget hem, men det får fett segt, tåg kö eller något. Men men...
Ha en bra kväll, ska försöka lägga ut gårdagens outfit bilder idag också! ^^

Av Veronica Johnsson - 6 maj 2013 18:46

Underbar och varm dag! Så härligt! Jag har precis pluggat matte medans jag suttit och tittat på battleship, det gi k väldigt bra faktiskt alltså att kolla på film och plugga samtidigt. Jag har iofs sätt filmen några gånger innan så jag lyssnade mest, men ändå!

Jag ska snart lägga upp dagens outfitbilder!

Av Veronica Johnsson - 5 maj 2013 21:06

Dags att sova nu. Imorgon väntar en ny vecka och nya utmaningar. Men det är ju bara skola tills på onsdag eftersom att det är kristihimmelfärd och klämdas på torsdag och fredag, så det är skönt!

Nej nu säger jag godnatt med en bild på Max irons (förlåt att har tjatar om honom men han ser ju så bra ut!)

Av Veronica Johnsson - 5 maj 2013 13:56

Goddag! Har ni en härlig söndag? Själv har jag en as bra söndag, jag har varit ute och sprungit första passet på 5 månader. Så skönt! Nu se jag duschat och precis satt mig i en stol ute på verandan med boken son vi sk läsa i skolan för att sola ett tag. Nytta och nöje på samma gång, det gillar jag!

Av Veronica Johnsson - 4 maj 2013 12:46

Hejsan! Har skrivit en massa på min årsredovisning och jobbat på layouten i indesign, men nu tar jag ett litet break för att koka lite korv till lunch.

Jag ska fortsätta skriva ett tag till sedan ska jag snöra på mig skona och ge mig ut på en promenad i det fina vädret!

Av Veronica Johnsson - 3 maj 2013 18:21

Hejsan! Äntligen fredag, nu kan man äntligen pusta ut efter en lååång vecka. Detta gör jag med pannkakor! Har inte ätit det på hur länge som helst, så det var gott.

Praktiken gick bra idag, var dock sjukt seg. Men solen sken vilket gjorde allt bättre! ^^

Nu är det somsagt helg, det enda jag ska göra är att plugga typ, jag har massor av uppgifter att skriva så ska passa på nu när jag är för pank för att gå ut! ^^

Bild från instagram:

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards