Veronica

Alla inlägg under maj 2013

Av Veronica Johnsson - 13 maj 2013 15:04

Hej! Ännu en måndag och ännu en ny vecka har börjat! Det är riktigt tungt i skolan nu för alla, men det jag gör för att upprätthålla fokusen är att tänka på hur mycket man har kämpat hittills. Om man ger upp nu vad var vitsen med att ens börja? Snart är det sommarlov, håll ut!

Jag är påväg hem nu och väl hemma ska jag ta något snabbt mellan mål sen ska jag ut och springa och sedan köra en kvart me bål styrka ned Nike training club appen. Ett bra tips om man har svårt att komma på övningar! Och det verkat lite med 30 -45 minuters pass men jag lovar, de är fan intensiva och hårda!

Kör hårt nu!

Av Veronica Johnsson - 12 maj 2013 16:34

 

Vad tycker ni om den nya headern? Själv tycker jag att den vart skit bra! 

Av Veronica Johnsson - 12 maj 2013 16:26

Vill du ha sommarfeeling? Lyssna då på den här låten, såååå bra!! ^^

Av Veronica Johnsson - 12 maj 2013 13:03

           

Väst och shorts från Gina tricot, linne från Bikbok och skor från Skopunkten!


Lite bilder från igår, först var vi vid parken och fotade och sedan cyklade vi mot Snättringe skolan och fotade lite där. Inom några dagar kommer en ny header upp!


På kvällen så mötte jag upp Denise L på TC och vi gick mot Victoria, satte oss och tog en drink där. Sedan mötte vi upp Denise V och hennes kompisar på Ace. Det var en kul kväll, dock var Ace lite tomt på folk och Denise L fick ont i fötterna av sina klackar så kvällen slutade runt 12. Men nästa gång kör vi all in med sneakers!! haha aldrig mer klackar vid utgång säger jag bara! ^^

Av Veronica Johnsson - 11 maj 2013 10:53

Halloj! Jag har börjat dagen med att se på en film, "The first time" den var bra! 


Idag ska jag hjälpa min brorsa, Joakim att fota lite bilder till en grej och han ska hjälpa mig att fota ny header bild, det är liksom snö på den nuvarande, haha. Senare i kväll blir det troligen utgång med ett gäng. Detta blir nog en bra lördag! ^^


 

Foto av Alexandra!

Av Veronica Johnsson - 10 maj 2013 23:03

Av Veronica Johnsson - 10 maj 2013 10:07

God morgon! Jag började dagen med att är havregrynsgröt (!) haha, vet inte vad som har hänt med mig, förut tyckte jag att det var något av det äckligaste som finns, men när min brorsa gjorde det igår till frukost vart jag nyfiken. Men jag hade soymjölk och liiite sylt på, så då vart det lite godare! ^^


Idag ska jag åka till Skärholmen med Linnéa, det var sjukt länge sedan vi träffades, så det ska bli kul att träffa henne igen! Har saknat henne! Men vi ska väl glida (^^) runt där osv. sedan får vi se vad som händer!


Ha en bra fredag!!

 

<3

Av Veronica Johnsson - 9 maj 2013 15:11

Shit vad tråkig min blogg måste vara nu, haha. Men jag vet inte vad jag ska skriva om och jag är så jäkla slut på dagarna att jag inte ens tänker på bloggen förens jag går och lägger mig och då orkar jag inte blogga. Det är så mycket arbeten som ska in nu, och det har säkert de flesta, dessutom håller pollen på att härja och ha sig också så man blir helt slut. Men jag ska försöka mitt bästa!! 


 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards