Veronica

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Veronica Johnsson - 20 december 2011 20:04

Man måste ju bara älska dessa killar alltså! Jag är helt såld på dem iallafall, haha! 


Dagens låt iallafall "Whats Make You Beautiful" - One Direction

Tycker att låten är bra och den har ett bra budskap, man blir lite peppad! ^^


Av Veronica Johnsson - 20 december 2011 19:57

Jag har tråkigt så nu blir det en "Antingen eller":
(x) Bio | Film ()
(/) Fest | Myskväll (/)
() Katt | Hund ( x)
(x) Svart | Vitt ( )
() Brunett | Blondin ( x)
() Skräckfilm | Komedi (x )
( ) Bilddagboken | Facebook (x)
(x) Hiphop | Metal ( )
(x) Sverige | Tyskland ( )
( ) Piercing | Tatuering (x)
(x) Kompisar | Bästis (x)
(x) Mamma | Pappa (x )
(x) Chips | Popcorn ( )
(/ ) Bok | Film (/)
(/) Tjej | Kille (/)
(x) Tonåring | Vuxen ( )
(x) Godis | Frukt ( )
( ) Piercing i tungan | Piercing i naveln (x)
( ) Blått | Rosa (x)
(x) Skolan | Tandläkaren ( )
( ) Matte | Hemkunskap (x)
() Bild | Musik (x )
(x) Blogg | Dagbok ( )
(x) Mobil | Dator ()
( ) Måndag | Fredag (x)
(x) Lördag | Söndag ( )
( ) Hemtelefon | Mobil (x)
(x) Sony Ericson | Nokia ( )
(x) Rött hår | Lila hår ( )
() Lägenhet | Villa (x)
(x) Laptop | Vanlig dator ( )
( ) Minus | Plus (x)
() Sitta vid datorn | Vara med kompisar (x)
( x) Hästar | Katter ()
( ) Innebandy | Fotboll (x)
( /) Dans | Ridning (/)
(x) Rött | Gult ( )
(x) Blått | Grönt ( )
( ) Msn | Skype (x)
( ) Finnar | Fräknar (x)
() Vit choklad | Mörk choklad (x )
() ICA | Coop (x)
(x) Surt | Sött ( )
() Lakrits | Choklad (x)
(x) Tuggumin | Halstabletter ( )
() Kärlek | Vänskap (x)
( ) Sova | Äta (x)
() Frukost | Lunch (x)
(x) Majs | Gurka ( )
( ) Ladda upp en bild | Kolla på folks bilder (x)
(x) Linser | Glasögon ( )
( ) Bevakare | Vänner (x)
(x) Småbarn | Tanter ()
(x) Stockholm | Göteborg ( )
(x) Japan | Kina ( )
( ) Självmord | Bilolycka (x)
( ) Feber | Ont i halsen (x)
(/) Kallt | Varmt (/)
( ) Vatten | Oboy (x)
( ) Öl | Saft (x)
( ) Vinter | Sommar (x)
(x) Snö | Regn ( )
Haha, vad tråkigt man kan ha det! x

Av Veronica Johnsson - 20 december 2011 18:58

Och det är jag fett glad över! Ska bli så sjukt skönt att få sova!!! Haha!


Vi kommer att samlas i skolan kavrt i 9, sen ska vi gå till kyrkan sen äre slut!!! Feeeeetttt Niiice!!

Sen senare på dagen ska och Alexa simma sen få vi se om jag sticker till henne eller om jag kommer till henne!

På torsdag ska vi iallafall möta Linnéa när hon kommer med tåget från Växjö! Ska bli kul att få träffa henne igen! Jullov+Alexandra+Linnéa= Kan inte bli bättre!


jag är så övertaggad just nu att det är helt sjukt! Nej nu msåte jag läsa min engelska bok så att jag slipper göra det sen! 

Bild från förra vintern! (Dålig kvalité i know!)  


hare bra!

Av Veronica Johnsson - 20 december 2011 18:51

 

Av Veronica Johnsson - 20 december 2011 13:08

Har inget att göra på elktionen så vi får göra vad vi vill, fett skönt! 

Kollade Funnythings.blogg.se och hittade den här, den är fett kul ju!   


Frågesport för blondiner...

1. Hur länge varade 100-åriga kriget? - 116 år - 99 år - 100 år - 150 år 

Blondinen använder sin rätt att hoppa över frågan

2. I vilket land uppfanns Panama-hatten? - Brasilien - Chile - Panama - Equador Blondinen tar publiken till hjälp 

3. I vilken månad firar ryssarna oktober-revolutionen? - Januari - September - Oktober - November 

Blondinen ringer en vän. 

4. Vad het...te George IV? - Albert - George - Manuel - Jonas 

Blondinen söker efter rätt svar på internet. 

5. Från vilket djur har Kanarieöarna fått sitt namn? - Kanariefågeln - Kängurun - Råttan - Sälen 

Blondinen åker ur tävlingen. 

PS. Om du har småflinat lite när du har läst detta, titta på svaren här nedan: 

1. 100 åriga kriget höll på i 116 år (1337-1453). 

2. Panama-hatten uppfanns i Equador. 

3. Oktober-revolutionen firas i november. 

4. Kung George IV hette Albert. 

5. Kanarieöarna har fått sitt namn efter sälen. Canaria betyder på latin 'sälarnas ö' (havshund). 

Alltså, hur många rätt hade du??


Hare bra! ^^

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards