Veronica

Alla inlägg under december 2011

Av Veronica Johnsson - 27 december 2011 09:21

 

Av Veronica Johnsson - 26 december 2011 20:20

 

Queen och Linnéa! :)



Cardiganen jag köpte på H&M!:

 

Av Veronica Johnsson - 26 december 2011 17:44

Hejsan!


Jag sitter just nu och ska fixa alla bilder jag tog ifrån Linnéas ridning. 

Efter att hon hade ridit så åkte jag hem till henne och pratade lite sen så åkte jag med hennes familj till skärholmen och tittade lite där, hittade en cardigan som jag velat haft länge! Vi var inte där så länge så vi ska dit en annan gång igen! 


Pappa kom nyss in och sa att vi ska äta pizza, eller kebab för min del, fett gott!  


Bilder kommer upp när jag har fixat dem!^^

   

En bild jag tog igår! :)

Av Veronica Johnsson - 26 december 2011 10:13

Godmorgon!


Vaknade för ett tag sedan och nu har jag ätit frukost och tagit på mig stall kläder. Om ca 45 min ska jag dra mig till Tullinge och åka med Linnéa till stallet. Jag kommer som jag skrev i förra inlägget att fota lite på hennes kurs, det är typ därför jag lånar min brorsas kamera. Så det kommer nog upp lite bilder ikväll!

Vi hörs när jag kommit hem!


Linnéa och Baron förra våren!    

Ha en bra dag!

Av Veronica Johnsson - 25 december 2011 21:40

Hejhej! Hur mår ni idag? Själv har jag varit lite småseg hela dagen men har ändå haft rätt fullt upp.


Vaknade vid 9, åt frukost osv. Vid 11 åkte jag iväg och städade på firman. När jag jobbade så ringde Alexandra mig och frågade mig om jag ville gå på bio och det ville jag såklart! Så efter jobbet åkte jag hem, duschade hämtade min brorsas systemkamera hos honom som jag ska låna hela veckan! :D Sen så kom Alexandras familj + Linnéa och hämtade mig sen åkte vi mot Heron City. Där kollade vi på "The Girl With The Dragon Tatto". Det var tydligen premiär idag så det var full proppat på biograferna, men filmen var väldigt bra. Hade dock lite jobbiga scener ibland. Men jag ska inte avslöja förmycket för de som aldrig har sett den svenska filmen/läst böckerna (som jag inte har gjort) men den var klart värd att se! 


Imorgon åker jag till stallet med Linnéa och kollar på när hon har sin julkurs och fotar såklart!^^ Det kommer att bli så typ hela veckan. har inget annat för mig, men det är kul!  


Nu hade jag tänkt kolla på "Snabba Cash" Som jag såg ligga i Pappa o Kias rum. Hare bra!^^


Här kommer lite bilder jag har hunnit fota idag!: 

 

   

Av Veronica Johnsson - 25 december 2011 21:27

Dagens låt står bandet 3 Doors Down för och låten heter "Kryptonite". Jag tycker att låten är as bra! En av mina favortilåtar just nu! ^^


Av Veronica Johnsson - 24 december 2011 19:37

Här kommer outfiten jag har på mig idag!:

Världens sämsta kvalitet, men skit samma!


Kläning från H&M! :)


Nästan alla har gått hem nu och klockan är bara 20 i 8 men jag är hur trött som helst!

Har precis legat och läst min bok från mormor. Idag har jag fått en hårddisk av pappa o kia, vilket jag vart super glad över! Jag fick också en bok "Elsas Hemligheter" av min bonus sis Emelie och sen så fick jag lite pengar och ett presentkort på H&M. As bra saker!


Har ni fått några roliga julklappar? ^^


Hare bra! 

Av Veronica Johnsson - 24 december 2011 11:04

Var bara tvungen att lägga upp denna!   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards