Veronica

Alla inlägg under december 2011

Av Veronica Johnsson - 24 december 2011 10:27

Godmorgon!!! och GOD JUL!!


Jag sitter och har precis vaknat och äter frukost samtidigt som jag lyssnar på lite jul musik!   Jag börjar äntligen få den där julkänslan jag får varje jul då jag blir alldeles pigg och skulle kunna springa runt hela jordklotet!! Haha!


Jag kommer som ni kanske förstår förmodligen inte uppdatera något mer idag så vi hörs imorgon!


Ha en as bra julafton!!!!

   

Av Veronica Johnsson - 23 december 2011 20:32

Eftersom att det är julafton imorgon tyckte jag att det passade bra med en jullåt som dagens låt. 

Dagen låt är alltså "Mistletoe" - Justin Bieber. Jag tycker att videon är så fin! ^^


Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 23 december 2011 18:37


Bild lånad från google!  


"Vår storhet som människor beror inte så mycket av i vilken grad vi kan förändra världen, 

som av i vilken grad vi kan förändra oss själv." 

- Mahatma Gandhi

...

Av Veronica Johnsson - 23 december 2011 14:14

 

Av Veronica Johnsson - 23 december 2011 13:53

Japp, imorgon är det julafton, har ni några julkänslor? För mig är de lite halft framme. Jag kan fortafarnde inte fatta att det har gått så sjukt snabbt mellan sommaren och julen. Det känns som att jag fortfarande är kvar i sommaren!


Men nu har vi fixat lite jul pynt och dukat inför imorgon (vi är typ 30 pers!!!) så jag får lite mer julkänslor nu!


Här får ni lite jul stämning!  :


               

Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 22 december 2011 15:34




 Har precis fått håret slingat av Kia, det var inte så jätte stor skillnad men lite gran. 

Här är en före och efter bild!: 


Före:

 


 Efter:

Jag tycker att det vart bra men det ser fortfarande lite gråaktigt ut men det ska vi fixa någon annan gång! ^^


Hare bra! 

 

Av Veronica Johnsson - 22 december 2011 15:00

Här är dagens Outfit:

Linne från H&M, Cardigan från H&M och Jeans Från Gina Tricot! 

Av Veronica Johnsson - 22 december 2011 13:57

 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards