Veronica

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Veronica Johnsson - 6 juli 2011 18:43

Jag vill inte träffa EN person utan jag vill träffa alla mina kompisar som jag inte har träffat på typ en och en halv vecka pga att jag har jobbat osv. Men snart är jag ledig, men då ska ju alla bort eller så ska de jobba Lyckat eller hur! Jag kommer vara helt senil efter nästa vecka eftersom att det ända umgänge jag kommer få är typ mina gerbiler om dagarna xP FAIL!


Sen så vore det alltid kul att träffa på Eric Saade!   

 

Hare bra! 

Av Veronica Johnsson - 6 juli 2011 18:16

Kom hem från jobbet vid 5 och fram tills nu har jag chillat i soffan och ätit middag!

Dagen har gått rätt fort, hade hela tiden saker att göra men ändå så är det typ chill, och alla som jobbar där så schysta så då blir det fett kul att jobba!

Det jag gör mest på jobbet är att städa rean som är nu och så hjälper jag kunder ibland. Jag har sålt en pilates boll, en bikini, en baddräkt och en canada hood tröja hittils! Det är fett coolt! Mäster säljaren här asså!


Här är mäster säljarens out fit för dagen (Har iof en jobb tröja när jag jobbar, men skit samma!) :

  Toppen från H&M, Linnet från Gina Tricot och Jeans från J&C! 


Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 6 juli 2011 12:31

Har tagit en paus i jobbet och sitter och äter, och bloggar! Lunchen består av ris och köttfärs fyllda paprikor. Om en halvtimme börjar jag jobba igen och sen så jobbar jag till 16. Idag är jag inte yr i huvudet men har fortfarande ont i huvudet, pga det dumma vädret som är helt knas!Nu ska jag fortsätta äta! Vad tycker ni föresten om min nya design i bloggen, både header och bakgrund, fin/ful? Något jag borde ändra? Ge mig förslag, jag är inte så bra på designer än! Ha en bra dag!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards