Veronica

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Veronica Johnsson - 29 juli 2011 20:50

Haha, det var en lustig fråga då jag inte brukar tänka på hur jag reagerar när jag ser mig själv i spegeln^^. Men är det riktigt hemskt brukar jag nog tänka "WTF? När lät jag Jedward styla mitt hår?" Eller "jag ser ut som det där små gummi trollen med sig fluffiga hår". Haha, jag vet inte riktigt vad jag ska svara på frågan för jag vet inte, brukar som sagt (eller skrivet ^^) inte tänka på det. Men typ "Hoppas håret inte har fluffat upp sig till ett krull igen". xP 


De här trollen kan jag se ut som ibland! Hahah!   

  


Hare bra!   

Av Veronica Johnsson - 29 juli 2011 20:14

Demi Lovato och Selena Gomez är två artister jag gillar mycket och båda har gjort nya singlar + videos. Det var ett tag sedan de gjorde de och eftersom att jag har följt dem ganska länge så märker jag att båda har förändrats röst och musik mesigt, åt de bättre hållet. Musik videosarna är riktigt bra tycker jag. Här är deras nya singlar:


Demi Lovato - Skyscraper


Selena Gomez - Love You Like A Love Song


Vad tycks?


Hare bra! :)

Av Veronica Johnsson - 29 juli 2011 17:28

Sitter just nu och lyssnar på musik och väntar på att maten ska bli klar. Det blir grillad entrecote med pommes och chili bea! MUMS! De som inte har testat chili bean, gör det! Den är sjukt god!   Nu mera köper vi bara den, istället för originalet.

Senare ska jag göra fruksallad också, som nog mestadels kommer innehålla ananas! :P


Men idag har jag hunnit med att gå promenad, tränat och vikt tvätt (för pappa o kias skull).

Troligen så ska vi åka till Ingmarsö imorgon, fast inte förns på kvällen, lite sådär halv kul. Men brorsorna hänger med så då blir det väl lite roligare. 


Nu är det mat, skriver senare!


Det här tycker jag är en låt som jag tycker man får lite sommar feeling av!   

Hare bra! :D

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards