Veronica

Alla inlägg under juli 2011

Av Veronica Johnsson - 18 juli 2011 18:54

Förklaring till de (mina mamma som tyidligen läser min blogg) som inte förstod min rubrik på förra inlägge. Det kommer ifrån en låt!! Som är jäkligt grym, jag håller inte på med sånt!  xD


----------------------------------------------------------------------------------------------------

Dag 13- Mitt drömbröllop.


Jag har inte tänkt så mycket på det. Men mitt drömbröllop ska inte vara en så stor grej och jag ska gifta mig med "The one"! :P


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Dag 14 - En bild på mig själv för 1 år sedan.


   De här bilden är tagen förra sommaren av Alexandra! <3


Hur mycket har jag ändrats? 

    

Inte sådär super stor, tycker jag, men man ser skillnad! :)


Hare Bra!

Av Veronica Johnsson - 18 juli 2011 14:07

Jag behöver ett nytt skal till min Iphoe eftersom att mitt börjar bli väldigt repigt, jag hittade några coola, men vet inte vilket jag ska välja. Vilket tycker ni? 


Tycker att det här är as coolt, tror det blir den men vet inte riktigt...




 

       


Ni hittar alla skal på skinz.se

Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 18 juli 2011 13:39

God dag!


Jag är typ fett pigg idag, men har inget att göra :/. Dessutom så håller en visdomstand på att växa ut och det gör jäkligt ont, elelr inte så jätte mycket men det är irriternade! Känns som att kinden är helt svullen xD Min syrra skrämde upp mig genom att säga att hon fick infektione eller nåt när hon fick sin visdomstand så nu ska borsta tänderna varje timme! Haha, nejmen kommer inte att slarva med det på ett tag! 


Om HP igår då? Jo den var awesome och den uppfyllde alla mina förväntningar, en av den bästa HP filmerna, tycker jag! Ska inte spoila mer för alla har väl inte sett den, men alla borde se den! ;) Men det känns fett skumt att det inte blir någon mer film, började nästan gråta i slutet haha! Jag gråter ALDRIG på film så det måste ha varit som de gjort riktigt bra med de filmerna asså! :P Nej men se den! You will not regret that!


Men ha en bra dag!


  <3

Av Veronica Johnsson - 17 juli 2011 15:25

Av någon anledning vart jag as taggad!! Så nu sitter jag med den här grymma låten på högsta volym! :P

¨

Av Veronica Johnsson - 17 juli 2011 15:06

Om en dryg halvtimme ska jag börja gå mot tåget och möta David och Sebbe, sen drar vi till Heron och ser på Harry Potter!  

Längatr verkligen. Tänk att det är sista filmen! Man har ju följt den här filmen i 10 år nu och nu ska man äntligen få veta hur det slutar, jag har inte läst böckerna så jag vet verkligen inte hur det slutar. Men det känns också konstigt att det är den sista.. Somsagt har man ju växt upp med HP och man har typ "lärt känna dem", det låter kanske lite flum, men det känns som det. xD  Haha!


Men jag skrev väl när jag kommer hem annars så skriver jag imorgon!  


Jag idag:

  Topp från H&M, Shorts från H&M och Skärp från mammas garderob! ^^


Hare bäst!   

Av Veronica Johnsson - 17 juli 2011 12:40

Det inlägg jag skrev igår där jag la in en bild på muffins cepade upp sig. Det skulle ha varit flera bilder + en video. Vet inte vad som hände och så fort jag går in på den för att redigera så svarar inte sidan och bla bla bla... Men nu gör jag ett nytt försök!


Här kommer muffinsarna:

          

Här kommer några andra bilder jag också fotade igår:

           



Jag hade tråkigt igår när jag var klar med muffinsarna så spelade en video där jag går runt på övervåningen i huset och visar lite. Vet inte varför jag gjorde det men jag ahde tråkigt som sagt. Jag har även redigerat den här videon och det är första gången i mitt liv som jag ens försöker redigera en video. Har aldrig varit inne på ett sådant program förut. Det tog en stund innan jag fattade men tillslut vart det helt ok. Men ibland på videon så blir det suddigt och min kamera är ju helt knas så då blir det så och ibland är den sne, det är för att jag gillar att vrida kameran hela tiden utav någon jobbig anledning! Men här kommer den, och kom ihåg att det här är första gången jag redigerar en video så be kind!  



   Vad tycks? :P


Update: Visst är låten bra! :P

Hare bra!

              

Av Veronica Johnsson - 16 juli 2011 19:48

 (Empire State Building). Det här är en bild från när jag var i New York 2008, var också i Florida senare! Det är en resa jag ALDRIG glömmer!


USA in my heart! :P


Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 16 juli 2011 17:23

Just nu står två plåtar med choklad muffins i ugnen, tog ut den första nyss. Det stod i receptet att det skulle bli 8-12 st. Det vart 36 st, jag vet inte riktigt hur de räknade där xD


men smakade precis på en muffins och den var suuper god! 


nej nu bränner jag snart muffinsarna! 


Bilder kommer snart!

   Hallon muffinsarna jag bakade för ett tag sedan! :P


Hare bra!


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards