Veronica

Alla inlägg under juli 2011

Av Veronica Johnsson - 22 juli 2011 11:50

Sitter på tåget och är på väg till Tyresö, mamma hämtar mig i farstastrand, skönt! Vet inte när jag åker till pappa igen, men troligen på söndag. Har nu btw märkt att det är as varmt ute? Jag håller på att smälta iväg! Aja, skriver senare!Hare bra! :-)

Av Veronica Johnsson - 21 juli 2011 21:40

Dag 16 - Innhållet i  min väska


Har ingen väska som jag brukar ha men det här har jag alltid med mig:

   Hörlurar, Plånboken, Nycklar, Busskort, Tofs och Telefon! Typ the usual stuff! :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------


Dag 17 - En person jag vill byta liv med för en dag och varför?


Jag har ingen specifik person jag skulle vilja byta liv med. Men jag skulle kunna tänka mig att byta liv med en artist för en dag för att se hur det verkligen är att vara artist och om det är så kul som det verkar! :P


Miley Cyrus skulle det inte vara helt fel att byta liv med, eller iallafall inte håret! :P


Skulle någon av er vilja byta liv med någon för en dag? Vem?   


Hare bra! 

Av Veronica Johnsson - 21 juli 2011 18:59

Hello!


Kom hem från Alexandra för ett tag sedan, haha idag har vi tränat i regnet! Precs när vi skulle ut och köra elljusspåret på brantan så börjar det regna och det regnar hela vägen upp dit + hela 5 km spåret + hela vägen hem igen. När vi kom hem så slutade det typ... -.- FAIL! ^^  

Men sen så körde vi lite styrka också, och jag kan säga att det behövdes! Jag har inte tränat styrka ordentligt på jätte länge! Vilket inte är bra!


Men nu har jag precis ätit mat och vikt klart alla papper jag skulle vika för att jag fick hundraspänn till bion + för att slippa rensa ogräs! Så nu sitter jag å lyssnar på musik och chillar, är så otroligt seg idag... Men imorgon eller på lördag drar jag ut till min mamma och mormor i Tyresö, de har tjatat hela veckan på att jag ska komma dit och jag har ändå inge bättre för mig i helgen. Men jag får se om jag åker dit imorgon eller på lördag!


   I brist på bilder så blir det en bild som är tagen i April, vid Tullinge Sjön!


Hare Bra!

Av Veronica Johnsson - 20 juli 2011 23:53

Jag fick ett litet ryck och åkte till Alex idag istället så nu har vi precis kommit hem från Sebbe där vi  + David checkade in Sebbes nya högtalare (jag är typ kär i dem! :P) och tittade på torkel i knipa klipp, haha så sjukt skön film asså! :P


Nej nu måste jag hjälpa till och ta fram madrasserna jag ska sova på!

God natt!


Hare bra! :P


 

Av Veronica Johnsson - 20 juli 2011 18:09

Hola!


Har nyss fixat i min garderob, där det förrut var massor av sängkläder som kia tryck in där, men nu har jag fixat det så att jag kan ha mina kläder där för av någon underlig andledning så har min garderob krympt, hmm... ;) Men nu har jag mer plats! :D


Tidigare idag var jag, kia o Jake o badade på Lida, så nu har jag blivit liite brunare! :D Skulle igentligen ha spelat frisbee golf nu på Kärsö men har troligen ingen skjuts hem, vilket är ett problem, så därför får jag sitta hemma idag också och ha AS kul! 

-.- Men imorgon så ska jag hem till Alexandra så då får jag ÄNTLIGEN göra något! Det blir najs!


Känner mig helt seg u huvudet så vet inte vad jag skriver, haha!


Hare bra!


Av Veronica Johnsson - 19 juli 2011 20:08

 

Dessa mumsar jag på just nu med grädde, mjölk fri grädde som redan var vispad ^^ Det vara bara att ska packetet lite sedan var det klart! :P

Medans jag musmar på jordgubbarna så kollar jag på film, "Charlie St CLoud" Zac Efron har huvudrollen, och den verkar vara rätt bra! :)


 

Hare bra!^^

Av Veronica Johnsson - 19 juli 2011 18:30

Det är inga större grjer jag ångrar men en del kanske jag ångrar. Men kan tyvärr inte skriva om det här så kan inte skriva så mycket mer!


 

Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 19 juli 2011 13:17

Haha! Jag gjorde nyss årets fail asså!! Jag står och gör lunch och nyss så hällde jag i pyttipannan i stekpannan och stod där i fem minuter och tänkte tillslut "vafan händer inget för" så kollar jag på platan och ser att jag inte har satt på spisen, haha! Så har jag stått där i fem minuter och trodde att det skulle börja steka xD facepalm på mig!! Hare bra!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards