Veronica

Alla inlägg under juli 2011

Av Veronica Johnsson - 26 juli 2011 18:07

Nu har det precis varit genrep, Eric Saade och Hoffmaestro är bäst!! :-P nej en de är riktigt grymma!! Så nu är det "bara" två timmar kvar! Men det har faktiskt gått snabbt, vi har underhållt oss med kortspel och Facebook! Jag skriver mer när jag kommer hem! Hare bra och slå på ettan kl 20.00 :-P

Av Veronica Johnsson - 26 juli 2011 12:15

Nu sitter jag och Linnea på Solliden och tittar på repetitioner av allsång på skansen, vi han gå runt o kolla på alla djur på ca en timme... Lite snabbare än väntad.. Men vi har fått rätt bra sittplatser iallafall! Hare bra så länge!

Av Veronica Johnsson - 25 juli 2011 20:30

Eftersom att jag har vart borta några dagar så kör vi 3 dagar idag!


Dag 18 - Vad jag åt idag.


Jag har tyvärr ingen bild på det jag åt idag, men det var någon röra med ris, bacon, nått annat kött och lök i med chili sås till. Det låter inte så gott, men det är helt ok! 


Dag 19 - En bild på det jag köpte senast.

   Senaste numret av FRIDA. 


Dag 20 - Min Favorit film.


Hmm, det var en bra fråga, jag har några filmer som jag tycker är väldigt bra men måste jag välja en film så är det nog Harry Potter, okej det är inte en film. Men de ligger under samma titel, nästan... Men de filmerna är riktigt bra och man tröttnar ju aldrig på Harry Potter även fast det har tagit 10 år för alla filmer att komma och nu när den sista är gjord så känns det både skönt att äntligen få veta hur det slutar (jag har inte läst böckerna) men det känns också konstigt eftersom att man har växt upp med filmerna!


 

Hare bra!

...

Av Veronica Johnsson - 25 juli 2011 18:40

Nu är jag hemma från Linnéa, eller kom hem för nån timme sedan...


Idag började vi dagen (typ) med att gå på en långpromenad med Linnéas hund Alice väl hemma igen så åt vi lunch och sen så chillade vi bara. 

Imorgon ska vi åka till Skansen och se på allsången, Eric Saade och Hoffmaestro är ju med imorgon!   Jag ska ta 10.05 tåget så först går vi väl runt och tittar på djuren sen så beroende på hur mycket folk det är ju tidigare tar vi platser. 

 Kameran hänger självklart med imorgon! 


Nu ska jag äta...


Hare bra!


   <3

Av Veronica Johnsson - 24 juli 2011 16:07

Och snart drar jag till Linnéa ^^. Det var en lång vistelse hemma, ca 1 timma. Haha!

Skulle bara säga det för nu måste jag gå till bussen! :)


Hare bra!


 

Av Veronica Johnsson - 24 juli 2011 11:34

God morgon!


Jag vaknade imorse av att det blåste som f*n utanför fönstret, det höll på att slitas sönder typ!    De sa inte ens på nyheterna att det skulle blåsa så här mycket, jag menar det är typ storm. Det borde de väl säga? Aja...


Jag åker hem till huddinge idag vid lunch så skriver mer då!


Hare bra!


  Eftersom att jag inte är hemma har jag lite bild brist... Men den här är tagen vid sundby gård i juni! :)

Av Veronica Johnsson - 23 juli 2011 19:05

Ja, det är väl inte många som har missat vad som hände i Norge igår? Jag tycker att det är jätte hemskt att detta hände, både bombatentatet och det som hände på lägret, tydligen så var det 87 ungdomar som dog och det är typ det värsta som någonsin har hänt i hela världen. SJUKT! Vart är världen på väg? Man tänker att sådant inte händer här men först bomben i stockholm och nu detta.. Man är ju så van att sådant inte händer och man har ju på ett sätt blivit "bortskömd" på det viset. Det är väl dags för oss att inse hur hemskt det verkligen är. Inte för att jag tyckte att det var "bra" att det hände, det är jätte hemskt men det är nog dags för oss att öppna ögonen och se att så här har vissa det VARJE dag... Det är trist att man ska behöva gå runt och oroa sig för att det ska sprängas en bomb snart eller för att man ska bli ned skjuten. Det är så trist att inte alla bara kan vara schysta mot varandra och förstå att alla har olika åsikter och att man får respektera det! Men man får vara glad att detta inte hände här!


ha en fortsatt bra dag! :)






Av Veronica Johnsson - 23 juli 2011 11:02

Har precis vaknat här på Tyresö av att tuppen galer -.-  Ska gå upp o skjuta honom snart! :P


Men idag ska vi försöka gå ner och bada om det blir bra väder annars så ska vi väl inte hitta på så mycket mer. Bara chilla typ. Jag har fått 3 mygg bett av en och samma mygga på en natt, så nu kliar det på 3 olika ställen och jag önskar att jag hade 3 händer att klia med! xD

Nu kommer min katt o vill gosa så vi hörs senare!


Hare bra!


  Finaste katten!! :D

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards