Veronica

Alla inlägg under juli 2011

Av Veronica Johnsson - 13 juli 2011 18:59

Jag har inte gjort så mycket idag, därav den dåliga uppdateringen. Jag har bara suttit och tittat på en massa "True Blood" avsnitt, den serien är ju typ jätte bra!  


Snart så ska jag o min pappa dra till Älvsjö spåret, han ska springa och jag ska promenera, så det blir najs!


Senare ikväll kommer jag nog att kolla på någon film. Men vi hörs senare!


Hare bra!


   

Av Veronica Johnsson - 13 juli 2011 16:26

Jag har inte en bästa vän utan har flera super bra kompisar! Har heller ingen bild på alla oss tillsammans, så det får bli de här bilderna! :


   Emily, Linnèa och alex på caben och jag i sätet!


   David, Sebastian, Alexandra och Linnéa! 


Vad skulle jag göra utan er muppar?   


Hare bra!



Av Veronica Johnsson - 12 juli 2011 21:42

Filmen var ju as bra! Lite weirda "bad guys" bara, men annars var den super. Jag tror och hoppas att det blir en andra film. Det måste det ju bli med tanke på slutet! 


Har någon av er sett den? Vad tyckte ni? :P


Han är ju inte bara lite snygg heller!   





     

Hare bra! 

Av Veronica Johnsson - 12 juli 2011 19:23

Jag har en sjukt dålig vana och det är att så fort jag blir rastlös eller bara sitter framför tv:n så biter jag på mina jäkla naglar! Det är så sjukt störande efetrsom att naglarna blir så fula! Så det önskar jag kunde vänja mig av vid. Har börjat vänja mig av vid det men inte helt! 


Måste sluta bita på naglarna!


------------------------------------------------------------------------------------------------

 Nu tänkte jag ta och titta på filmen "I Am Number Four". Har inte hört så mycket om den så vet inte vad jag ska förvänta mig men jag får hoppas att den är bra! 

 


Hare bra! ^^

Av Veronica Johnsson - 12 juli 2011 19:01

är jag fääätt taggad!!


Kom nyss hem från min faster, tanken var ju att vi skulle åka hem sent igår/natt. Men så vart det inte utan vi sov där också! Jag har varit skit seg och legat och sovit hela dagen medans de jobbade, jag är inte alls lat! :P


Men när vi åkte hem så satt vi och dunka party musik i bilen så nu är jag fett taggad! Skit störande! 


Ja eftersom att jag sov typ hela dagen har jag ju inte gjort så mycket, men fick mig med lite kläder av min faster som hon inte ville ha som jag snart ska testa!


Hare bra!


Låt som jag sitter och lyssnar på nu, så jäkla bra!! :P

Av Veronica Johnsson - 11 juli 2011 23:35

Sitter just nu mitt ute o skogen i rumsättra/ norrtälje. Har precis installerat hennes nya internet. Jag är fett gryym!! :P Timmie vart inte klar med arbetet så vi tänkte sova här och fortsätta imorgon, eller dem ska fortsätta imorgon :P Jag trodde att det skulle vara lite kul och att jag skulle vara hemma typ nu när jag åkte med, men icke sa nicke! Jag satt i bilen på bygg max i typ 1 timma och 2 timmar på övriga inköps ställen där vi köpte saker till inner taket som de håller på att bygga.


Men vi hörs imorgon!


Hare bra!

 

Av Veronica Johnsson - 11 juli 2011 14:10

Min faster har flyttat tillbaka till sitt hus som hon sålde för några år sedan och de hållet på att renovera så jag tänkte följa med dit med min brorsa Timmie. Så nu sitter Vi i bilen och lyssnar på Timmies egna radio kanal! ;-) men kommer hem senare ikväll, hörs då!Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 11 juli 2011 13:10

Eftersom att jag glömde igår så blir det ju både dag 6 och 7 idag. Dag 6 gjorde jag imorse och nu kommer dag 7!


Om jag fick en miljon så skulle jag åka till L.A på semester, där skulle jag även shoppa, bla en systemkamera och det som skulle bli över skulle jag spara till antingen körkort/bil, ett boende eller tills när jag vill starta mitt egna företag! 

Tror jag! :P


  Hare bra!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards