Veronica

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Veronica Johnsson - 20 november 2012 20:16

     

Skjorta från H&M, Linne från H&M, Jeans från Gina Tricot, armband från mräket DIDDI och örhängen från Gina Tricot. Hade mina kängliknande vita sneakers från skopunkten och Jofama By Kenza skinn jackan till!


Av Veronica Johnsson - 20 november 2012 20:02

Hej! Jag har försökt få iväg det här inlägget jätte länge, men jag har försökt göra 4 saker samtidigt, vilket inte går så bra! haha


Men jag hade lite tråkigt efter skolan så lekte lite med kameran, satte upp två vita papper och fotade lite coola bilder och dessutom dagens outfit!   Grymt va! 


Förövrigt så har skolan gåt bra idag, vi hade våran pitch av vår affärsidé, var först ut. Det var skit nervöst emn efteråt så var det bara skönt och man kände sig lite stolt, särskilt eftersom att jag stod där själv, det tyckte jag var bra utav mig! På idrotten idag så gjorde vi vårt eget styrke pass, körde dock inte hela eftersom att jag kände mig sjukt svag i musklerna, har säkert någon jäkla bakterie i kroppen...


Men här kommer resultatet:

(copyright på alla bilder!)  

                   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards