Veronica

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Veronica Johnsson - 13 november 2012 20:15

Jag har seriöst glömt bort bloggen helt! Kom på att jag hade en nu liksom.


Idag var den en rätt lugn dag i skolan, hade en redovisning om en muskel, gick väldigt bra! Sedan hade jag omprov, eller jag var sjuk när vi gjorde provet och jag tror att jag klarade det. Dock skrev jag väldigt slarvigt eftersom att jag var trött dessutom var det sjukt många frågor och trodde inte jag skulle hinna annars typ. 


Mitt internet spökade igår och det gör det fortfarande så det kanske var en av anledningarna till att jag inte bloggade igår. 


Btw så har jag laddat över bilderna från min nya kamera, nu måste jag bara orka redigera dem... i-landsproblem!


Här är iallafall bilder på det jag köpte i lördags:

       

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards