Veronica

Alla inlägg under november 2012

--

Av Veronica Johnsson - 10 november 2012 21:09

Av Veronica Johnsson - 10 november 2012 19:45

Hello! Har ni haft en bra dag?

Jag vaknade upp vid halv 11 av att Alex smsade och frågade om jag ville ned till Skärholmen med hennes mamma och pappa så var det bara att dra sig upp och göra sig iordning på typ 10 min xP

Vi kollade runt lite där och ja, jag köpte något, visar imorgon! När vi åt lunch så såg jag att Ison från x-factor juryn satt och åt vid bordet bakom hos, hur coolt!? :-D

Men vi åkte hem vid 14 och nu har vi precis ätit, imorgon ska vi ut och fota! Bra sätt att inviga kameran på riktigt! :-) ska försöka ta lite bilder till en ny header också.

Ha en bra lördagskväll!

Av Veronica Johnsson - 9 november 2012 18:02

Haha, vet ni vad jag har gjort idag? Jag har köpt en kamera. När jag var i Australien och lånade min brorsas system kamera så blev jag helt bestämd på att jag skulle köpa någon liknande. Så idag när jag var i stan med Denise så kolalde vi på media markt i Gallerian och då hittade jag en Olympus e-pm1 mini, en kompakt system kamera. Den är super bra. Dessutom fick jag med väska, minneskort och 1 objektiv (förutom det som redan satt på kameran) Så ett original objektiv och ett lång objektiv, hur bra? haha, Jag och Alexandra ska ut och fota imorgon så det blir perfect!


Men förövrigt har jag precis gjort och ätit mat, det blev tacos. Nu sitter jag och lyssnar igenom One Directions nya album som kom ut idag!^^ 


Av Veronica Johnsson - 9 november 2012 10:48

Its friday friday gonna get down on friday! ^^ haha

Fett skönt med fredag, sitter förövrigt i skolan nu och vi slutar om en timme. Vi jobbat med en power point, om typ 2 veckor ska vi pitcha våran affärsidé, eller sälja in affärsidén till några utomstående näringsidkare, eller företagare typ. Som ska bedöma oss lite, det skit nervöst för de kommer med motargument och allt och det måste man typ kunna svara på osv. Super scary! Men det går nog bra!

Efter skolan ska jag kolla lite på stan med Denise L

Såhär ser jag ut idag!

Av Veronica Johnsson - 8 november 2012 06:27

Bra start på morgonen med smoothie, gjord på soymjölk, soyghurt, bär och havre! Och en macka!

Av Veronica Johnsson - 7 november 2012 17:12

 

Mobilskal, köpte det på en marknad.

 

Köpte en ny perfym på flygplatsen i Abu Dhabi, Salvatore Ferragmo heter den! 

 

Köpte Linnet på en marknad 

   

Från Topshop i Aussie

     

Supré

   

SES (butiken heter så)

 

Cotton On, as bra butik! 

   


    

Snygg tröja med hål där bak som bildar ett kors från Jayjays, också en bra butik!


     

Från Supré


 

Från Cotton On

 

Köpte vid Bondi Beach

 

Toppen är från Supré och nej jag hade inte sådär i skolan hah^^ 

Av Veronica Johnsson - 7 november 2012 07:20

Godmorgon! Igår kväll så gjorde ordning lite i rummet, jag tog bilder på det jag köpte i Australien men glömde helt att lägga upp dem xP men jag redigerade också lite bilder!

Var helt slut igår efter skolan så jag gick och la mig vid 20 och ändå är jag trött x) jäkla jetleg!!

Men ha en bra onsdag! Shit är det redan onsdag? Haha :-P

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards