Veronica

Alla inlägg under november 2012

Av Veronica Johnsson - 6 november 2012 15:03

Zayn-videos-little-things-2012-one-direction-32657577-1600-1320_large

Döör på riktigt!

Av Veronica Johnsson - 6 november 2012 07:20

Godmorgon! Nu är jag hemma i Sverige igen, kul kul, älskar vädret... Ångrar typ att jag åkte därifrån! Men men, jag skulle bara sova en timme igår när kom hem, vid 14 jag satte klockan och så där men sedan skulle jag bara ligga kvar en stund. Såklart somnar jag och vaknar vid 18. Jag går upp och äter 2 pommes sedan lägger jag mig i h tittar på tv och somnar igen, vaknar vid 2 och kan typ inte sova på hela natten så jag går upp vid 5 hur pigg som helst, undrar hur slut jag kommer vara ikväll? Haha ja jag har jetleg!

Men vi åkte liksom från Sydney 16 på söndagen och kommer hem 10 på morgonen och då ska det ha gått 24 tinnar liksom??!! Mind fuck!!!

Men jag ska redigera lite bilder ikväll sen och jag lägger upp bilderna i olik delar!
Nu måste jag åka till skolan!!

Första bilden, jag idag, resten är några ifrån sista kvällen i Sydney då var vi vid bondi beach på en bar vid stranden först och sedan åt vi lite längre upp i bondi!

Av Veronica Johnsson - 2 november 2012 11:12

Hejsan svejsan! Klockan är 21 här och jag har precis duschat. Idag så började vi med att gå och sätta oss i en park och spela yatzy, det var lite kul! Sedan så gick vi runt lite i stan tills vi hittade ett lunch ställe, efter lunchen fortsatte vi lite i stan, tittade i butiker osv de har en jätte stor marknad här i något som kallas china town och det är jätte kul att gå där och bara kolla på alla saker! Jag visar somsagt upp det jag köpt när jag kommer hem!

Till middag åt vi på ett pizza ställe det var super gott!

Imorgon är sista dagen här, vi åker på söndag eftermiddag. Har lite ångest, för det är så jäkla härligt här, jag skulle verkligen kunna tänka mig att bo här! Särskilt i bondi! Är så avundsjuk på Camilla! Så det är lite tråkigt, menmen. Om två år när jag gått ut gymnasiet är det min tur! ^^

Här kommer lite bilder (glömde dock systemkameran på rummet :-/ ):

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards