Veronica

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Veronica Johnsson - 18 april 2013 18:54

Jag har suttit i typ 3 timmar nu och pluggat matte via en hemsida som någon som pluggar på en högskola var och berättade om för någon vecka sedan. Det är en super bra hemsida, framförallt för sånna som mig som har svårt och tycker att det är tråkigt med matte. De gör det typ till ett spel, eller det är så jag ser det. Gå in och titta och läs mer om det , det är gratis: http://evuma.com/ Jag satt där i 2 timmar och bara köttade för att de gjorde det till en rolig grej liksom! Så testa på det! 


Idag har varit en resurs dag i skolan, då många har jobbat med rester och omprov osv. Jag har egentligen inga rester, men jag valde att gå på mattestöd och plugga för ett matte prov på måndag och nationella som är snart. Dessutom jobbade jag med ett projekt i företagsekonomin. Så jag har suttit med Denise v, Denise L, Isabella och några andra och pluggat hela dagen. Plus i kanten för mig, som egentligen kunde varit ledig! 


Nu ska jag vila hjärnan och titta lite på tv. Det förtjänar jag efter idag! Imorgon blir det mer matte plugg efter praktiken + lite sko shopping (det är ju trotsallt fredag)! ^^


 


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards