Veronica

Alla inlägg den 24 april 2013

Av Veronica Johnsson - 24 april 2013 20:00

   

Skopunkten 

 

 från H&M/Gina tricot

 


Från Gina tricot

Detta köpte jag igår när jag var i stan, jag älskar skorna, de är så perfekta till den putfit jag ska ha på skolavslutningen (anledningen att jag köpte dem typ). Är riktigt nöjd med dem!  Köpte även ett par converse liknande skor på skopunkten. 

Av Veronica Johnsson - 24 april 2013 19:20

     

Jeans jacka från Gul&blå, linne från bikbok, jeans från Gina tricot, skor från skopunkten (egentligen hade jag vita converse, men byte) 



Av Veronica Johnsson - 24 april 2013 19:13

Detta har varit en bra men väldigt tröttsam dag och just nu har jag väldigt svårt att tänka ordentligt. Kom dessutom på att jag inte har druckit något på hela dagen, inte undra på att jag var så slut, så jag hällde i mig massa vatten förut och jag bara kände hur mycket jag behövde det! 


Men vi hade 2 matte lektioner efter varandra idag eftersom att de hade bytt några lektioner på schemat osv. så man blev helt hjärn tvättad då känns det som haha. Har börjat jobba på våra årsredovisningar åt UF företagen nu också, det är vääääldigt mycket att skriva, men men det är väl bara att spurta nu de sista veckorna! 


Nu har jag precis lagat och ätit mat, så nu ska jag chilla framför tv:n ett tag. Imorgon är det praktik som gäller!


Ska snart lägga upp lite bilder osv. 

 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards